  • 1. Data: 2006-01-23 08:42:27
    Temat: mroz i radiolinie
    Od: wer <a...@o...pl>

    Wlasnie wychodzi, ze polskie sieci oparte na radiu nie zawsze dobrze
    sobie radza. Lacze w Warszawie od Futuro, straty do 60%. Z tego co
    czytalem wczoraj to sporo malych sieci radiowych lezy, bo sprzet zamarzl.

    wer

  • 2. Data: 2006-01-23 10:00:24
    Temat: Re: mroz i radiolinie
    Od: Kamil Bardoń <s...@d...invalid>

    wer napisał:

    > Wlasnie wychodzi, ze polskie sieci oparte na radiu nie zawsze dobrze
    > sobie radza. Lacze w Warszawie od Futuro, straty do 60%. Z tego co
    > czytalem wczoraj to sporo malych sieci radiowych lezy, bo sprzet zamarzl.

    No cóż, jak się nie umie robić to i nie działa.
    Wiesz jak to u nas z ,,profesjonalizmem'' jest.

  • 3. Data: 2006-01-23 10:55:18
    Od: "Wojtasss" <w...@k...pl>

    Użytkownik "wer" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > sobie radza. Lacze w Warszawie od Futuro, straty do 60%. Z tego co
    > czytalem wczoraj to sporo malych sieci radiowych lezy, bo sprzet zamarzl.

    A jakie radio, jeśli można wiedzieć?

    Pozdr.
    Wojtek

  • 4. Data: 2006-01-23 11:33:48
    Od: wer <a...@o...pl>

    Wojtasss wrote:
    > Użytkownik "wer" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > A jakie radio, jeśli można wiedzieć?

    Nie wiem, nie interesowalem sie tym, nie ja zajmuje sie tu siecia, mamy
    tu tylko biuro.

    wer

  • 5. Data: 2006-01-23 12:17:28
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@p...pregiesz.kom>

    > Wlasnie wychodzi, ze polskie sieci oparte na radiu nie zawsze dobrze
    > sobie radza. Lacze w Warszawie od Futuro, straty do 60%. Z tego co
    > czytalem wczoraj to sporo malych sieci radiowych lezy, bo sprzet zamarzl.

    mój ap 1963 wiszący pod nieocieplonym dachem działa znakomicie
    wg jednego termometru było dziś w nocy -35, wg drugiego -32

    zyga

  • 6. Data: 2006-01-23 12:33:58
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    wer wrote:
> [...]
    > radza. Lacze w Warszawie od Futuro, straty do 60%. Z tego co czytalem
    > wczoraj to sporo malych sieci radiowych lezy, bo sprzet zamarzl.

    Nam nic nie zamarzło, aczkolwiek po gołoledzi w ub. piątek trzeba było w
    jednym miejscu odbić skorupę lodową z anteny.

    --
    TOM
    AS33868 MAN Administrator

  • 7. Data: 2006-01-23 13:59:44
    Od: "Wojtasss" <w...@k...pl>

    > Nie wiem, nie interesowalem sie tym, nie ja zajmuje sie tu siecia, mamy
    > tu tylko biuro.

    To skąd wiadomo, że to wina radia??

    Pozdr.
    Wojtek

  • 8. Data: 2006-01-23 17:35:55
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Mon, 23 Jan 2006 09:42:27 +0100, użyszkodnik wer <a...@o...pl>
    napisał:

    > Wlasnie wychodzi, ze polskie sieci oparte na radiu nie zawsze dobrze
    > sobie radza. Lacze w Warszawie od Futuro, straty do 60%. Z tego co
    > czytalem wczoraj to sporo malych sieci radiowych lezy, bo sprzet zamarzl.

    u mnie wszystko działa, nawet switch z gatunku "tańszych nie było" w
    puszce pod dachem działa, jedynie AP na 15m maszcie który stoi na
    dachu bloklu daje ciała i zamarza ale akurat tego nie ja montowałem :>

    --
    futszaK
    601061867

  • 9. Data: 2006-01-24 01:36:26
    Od: i...@w...to.ustronie.pw.edu.pl

    wer <a...@o...pl> napisał(a):
    > sobie radza. Lacze w Warszawie od Futuro, straty do 60%. Z tego co

    SOA#1

    --
    Ivan Aen Saevherne
    GG 5046496

  • 10. Data: 2006-01-24 13:12:37
    Od: Marcin Kwiatkowski <m...@N...ajc.com.pl>

    i...@w...to.ustronie.pw.edu.pl wrote:
    > wer <a...@o...pl> napisa?(a):

    > SOA#1

    Tak samo u mnie. Radiolinia SAF CFM-M-MUX od pro-futuro, 13Mbps
    (podzielone na VLAN'y - 10Mbps i 3Mbps). -25st. zero strat.

    --
    Marcin Kwiatkowski
    System Administrator