  • 11. Data: 2009-12-30 08:13:56
    Temat: Re: motocykl z koszem - pewnie było
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Magic" <m...@w...pl> wrote in message
    news:hhf178$rci$1@news.onet.pl...
    jeDrASS pisze:

    > O, tej nazwy mi brakowało. Wygląd kojarzyłem, ale literek nie.

    Nie bym sie jakos szczegolnie upieral ale zerknijcie na to:
    http://www.bluejacket.com/usn/images/ac/f/f2a-3_brew
    ster_buffalo_8-42.jpg

    Tak btw, zadna z w/w maszyn nie walczyla z Niemcami (takie przekonanie
    akurat mialem), choc niektore sluzyly w armiach jewropiejskich - to juz z za
    wiki.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 12. Data: 2009-12-30 08:46:34
    Od: "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl>

    W dniu 2009-12-30 02:18, masti pisze:
    > Dnia pięknego Tue, 29 Dec 2009 16:01:10 +0100, osobnik zwany K.M.C.
    > wystukał:

    > byłoooo! a poza tym kolesie nie znają się na samolotach :(

    no i dobrze, przzecież to motocykl z koszem jest :D

    pozdr
    --
    kmc

  • 13. Data: 2009-12-30 08:54:40
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Kefir pisze:
    > Elou!
    > "Magic" <m...@w...pl> wrote in message

    > Nie bym sie jakos szczegolnie upieral ale zerknijcie na to:
> [...]

    http://daphne.palomar.edu/scrout/ams105/F4fAndF8f200
    6.jpg
    http://www.wavegrinder.com/images/F-4%20Wildcat.jpg

    Osłona kabiny i przetłoczenia przy ogonie, ale reszta to i tak rzeźba,
    więc w sumie może być i jedno i drugie.

    BTW podpis se przywłaszczyłeś, łobuzie. Jakim cudem ?

  • 14. Data: 2009-12-30 09:10:54
    Temat: Re: motocykl z koszem - pewnie było [OT]
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Magic" <m...@w...pl> wrote in message

    > BTW podpis se przywłaszczyłeś, łobuzie. Jakim cudem ?

    Nie czytales o kradziezach tozsamosci przez Eunternet? OE umi wshysko ;)

    weFAQ&v=qvj