  • 11. Data: 2011-07-21 12:42:01
    Temat: Re: motocykl z Anglii
    Od: "huck" <2...@w...pl>

    Użytkownik "Piotr Klimek" <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> napisał w wiadomości
    news:slrn.pl.j2fqus.iee.usenet@piko.homelinux.net...
    /../
> [...]

    bo to pan panie zgniłki som az miło
    trafiło do mnie pare armatur z albionu co to miały w blachach dziury na
    wylot
    albo ostatnio taka inazuma co to wygladała jak motocykl w starej reklamie
    hammerita
    pozdroo
    huck

  • 12. Data: 2011-07-21 12:56:12
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-07-21 14:21, morghul pisze:

    > Ale co ma byae w nim dziwnego? Pierwsze s?ysze ?e mo?esz mieae
    > jaki? problem jak masz V5C, t?umaczenie, umowe, zwolenienie z VAT
    > i przegl?d. A przegl?d to jak napisa? ttomek - jak jaki?
    > diagnosta ma problem z lamp? to jedziesz do innego który nie ma
    > problemu.

    Dziwna pani z okienka która wie lepiej i już.
    Poguglaj za wątkami o dziwnych przypadkach,było trochę dziwnych sytuacji.

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 13. Data: 2011-07-21 13:30:41
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    > Dziwna pani z okienka która wie lepiej i już.
    > Poguglaj za wątkami o dziwnych przypadkach,było trochę dziwnych
    > sytuacji.

    OK, ja rozumiem że urzędasy mają swoje szajby ale przecież
    człowiek rozumny z tym sobie radzi a nie rozkłada ręce i płacze a
    większość tych problemów wynika z tego że ludzie ściągają sprzęty
    problematyczne w sprawach papierów. Jakieś rozbitki, z aukcji,
    bez dowodów itd. ;)

    --

    morghul

  • 14. Data: 2011-07-21 13:35:04
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-07-21 15:30, morghul pisze:

    > OK, ja rozumiem ?e urzedasy maj? swoje szajby ale przecie?
    > cz?owiek rozumny z tym sobie radzi a nie rozk?ada rece i p?acze a
    > wiekszo?ae tych problemów wynika z tego ?e ludzie ?ci?gaj? sprzety
    > problematyczne w sprawach papierów. Jakie? rozbitki, z aukcji,
    > bez dowodów itd. ;)

    No wiadomo,trzeba sobie radzić,tylko czasem latania sporo..

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 15. Data: 2011-07-21 13:57:02
    Od: "Seoman" <r...@t...op.pl>

    AZ wrote:
    > Czym zdziwic? Rejestrowanie motocykla z Anglii to jakis wyczyn jest?

    Ja miałem problem z maszyną zupełnie normalną, na legalu, udokumentowaną, i tak
    dalej. Był jeden feler z papierami - próby rejestracji trwały dłuuugooo.
    Odsyłano mnie od okienka do okienka w kilku urzędach. Po radykalnej odmowie
    urzędniczki "szeregowej" zawsze kończyło się rozmową z naczelnikiem, i dopiero
    wtedy okazywało się, że niewykonalne jest wykonalne. A chodziło o to, że
    brakowało mi umowy między moim sprzedawcą, a jeszcze poprzednim właścicielem.
    Było to w dowodzie rejestracyjnym pojazdu, włącznie z podpisami, ale kwitu nie
    miałem, ani możliwości zdobycia go. Ach, czy muszę wspominać, że kilka kroków
    pośrednich w urzędzie w jednym mieście było absolutnie niemożliwe i sprzeczne z
    przepisami, a w drugim załatwione od ręki bez skrzywienia?

    Przeciętny szarak, taki jak ja, rejestruje maszynę raz na ruski miesiąc i
    zazwyczaj nie orientuje się we wszystkich urzędniczych wymaganiach i
    obowiązkach. Ja, post factum, nasłuchałem się przeróżnych historii o tym, jak to
    "byli tacy w mojej sytuacji" i "nie załatwili". Ja się uparłem, ale trochę mnie
    to nerwów kosztowało.

    Pozdrawiam,
    Seoman

  • 16. Data: 2011-07-22 08:07:33
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    Użytkownik "Seoman" napisał w wiadomości grup

    brakowało mi umowy między moim sprzedawcą, a jeszcze poprzednim
    właścicielem.
    ----------------
    Pierwsze słyszę, żeby żądali poprzedniej umowy sprzedaży (w tym do aut)
    Przecież od tego mają miesiąc na sprawdzenie / miękki dowód ...

    Pzdr

    JKK

  • 17. Data: 2011-07-28 21:50:21
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-07-21, marider <m...@g...pl> wrote:

    > Powiedz to Policji, ci sa coraz bardziej kumaci..

    No bardzo som kumaci:
    - Te xenony to tak fabrycznie?
    - Jak kupilem to juz byly
    - Hmmm... a z ktorego roku ten motocykl?
    - 2003
    - No to nie wydaje mi sie ze byly fabrycznie
    - Ja sie nie znam, tak kupilem
    - Sprowadzany?
    - Tak, z... Niemiec
    - Aha no to w porzadku

    A na lampie wszystko jak byk napisane...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 18. Data: 2011-07-28 23:04:08
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    > Powiedz to Policji, ci sa coraz bardziej kumaci..

    Jeszcze dużo wody w Wiśle upłynie... a przecież Pan diagnosta
    przegląd podbił więc to on ma się znać a nie ja.

    --

    morghul

  • 19. Data: 2011-07-29 10:04:45
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    W dniu 29.07.2011 01:04, morghul pisze:

    > Jeszcze dużo wody w Wiśle upłynie... a przecież Pan diagnosta
    > przegląd podbił więc to on ma się znać a nie ja.

    Ty. nieznajomość prawa nie zwalnia od odpowiedzialności

    - gildor