  • 1. Data: 2011-07-21 09:32:44
    Temat: jest tu kto z Zawiercia, Siewierz, Poreby lub okolic?
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    Bo bym potrzebowal, zeby mi sie tam w okolicy pochylil nad czyms i
    ogladnal, zanim pojade napalony.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 2. Data: 2011-07-21 10:10:50
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    > Bo bym potrzebowal, zeby mi sie tam w okolicy pochylil nad czyms i
    > ogladnal, zanim pojade napalony.

    Zapek ma blisko.

    pozdr
    newrom
    --
    Estrella - do sprzedania
    RD07 - dożywocie.

  • 3. Data: 2011-07-21 18:47:16
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    Roman Niewiarowski napisał(a):

    > Zapek ma blisko.

    Wyrzuc te nawigacje! Gdzie Siewierz/Zawiercie, a gdzie Zapek?!
    Nie wspomne o tem, ze odkad sie ponownie rozmnozyl, to i tak chlop ma
    wszedzie daleko...
    --
    zbigi i stopka zastepcza

  • 4. Data: 2011-07-21 19:02:54
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-07-21 20:47, zbigi pisze:

    > Wyrzuc te nawigacje! Gdzie Siewierz/Zawiercie, a gdzie Zapek?!

    Ja mam nawigacje w glowie! Zapek i Zawiercie sa na Z i sa na Slonsku!

    > Nie wspomne o tem, ze odkad sie ponownie rozmnozyl, to i tak chlop ma
    > wszedzie daleko...

    Co jak co, ale PijaR to se Zapek zajebisty robi! :P

    pozdr
    newrom
    PS. jak tam kozka, dojrzala juz do kozobrania ? ;)
    --
    Estrella - do sprzedania
    RD07 - dożywocie.

  • 5. Data: 2011-07-21 19:39:44
    Od: zefir <z...@S...pl>

    W dniu 21.07.2011 11:32, Kamil Nowak 'Amil' pisze:
    > Bo bym potrzebowal, zeby mi sie tam w okolicy pochylil nad czyms i
    > ogladnal, zanim pojade napalony.

    Ja mogę, ale: mogę się nie znać, chyba, że jakaś fajna laska, to wiem,
    gdzie zajrzeć, no i musimy konkretnie ustalić termin, żebyś przypadkiem
    w tym samym czasie nie pojechał tam napalony, jak ja się będę pochylał.

    --
    pzdr.
    zefir

  • 6. Data: 2011-07-21 22:08:07
    Od: zefir <z...@S...pl>

    W dniu 21.07.2011 20:47, zbigi pisze:

    > Wyrzuc te nawigacje!

    Hehe, Garmina ma, a tak zachwalał :P.

    --
    pzdr.
    zefir

  • 7. Data: 2011-07-22 07:59:25
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    zefir napisał(a):
    > Ja mogę,

    E nieaktualne, mozesz juz wysiadac z auta.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 8. Data: 2011-07-23 23:07:38
    Od: Marcin Gardeła <m...@o...pl>

    > E nieaktualne, mozesz juz wysiadac z auta.

    A właśnie miałem odpisywać, Diobeu - Zawiercie - 22 km.

    --
    Diobeu
    VFR800 '01