  • 11. Data: 2011-10-18 18:51:00
    Temat: Re: moto ze stanów
    Od: Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl>

    > A jak to się odbywa - znajdujesz np. ofertę w internecie i oni
    > załatwiają wszystkie formalności (po zaliczce itp) - czyli odbierają,
    > pakują itd. czy też musisz mieć kogoś na miejscu, kto zajmie się po
    > tamtej stronie np. transportem a oni tylko przewiozą przez ocean?
    > Szukam firmy, która przewiozłaby mi na miejsce maszynę, która znajdę sam
    > - i ocli, przygotuje do rejestracji itp.

    To zależy tylko od Ciebie, zadzwoń dogadaj się - generalnie tak od A do
    Z. Jak im powiesz chce mieć to resztą się nie musisz martwić. Firma ma
    kontrahentów w USA (np. http://www.aaronpb.com ) i jak chcesz to oni
    kupią dla Ciebie, dogadają się ze sprzedawcą (co do szczegółów dostawy)
    i wystawia Ci odpowiednią fakturę a jak chcesz to sam przelewasz
    sprzedawcy odpowiednią kwotę i prosisz o dostarczenie do firmy
    pakującej. Ja na przykład sam negocjowałem z dealerem mailowo i
    telefonicznie i później przekazałem sprawę firmie w USA, żeby ustalili
    szczegóły transportu i przelali im kasę. Generalnie musisz pamiętać, że
    im więcej rzeczy zlecasz to tym więcej musisz za to zapłacić - każde
    pojechanie i obejrzenie sprzęta to kolejne $
    Największy problem jaki mają ludzie to problem braku zaufania gdy
    przychodzi moment transferu powiedzmy 10 000 USD do kogoś, kogo nigdy na
    oczy nie widzieli.
    Z tym każdy musi się zmierzyć sam.

    p.s
    Nikt Ci nie powie ile kasy DOKŁADNIE to będzie kosztowało zawsze musisz
    zakładać jakieś dodatkowe, nieprzewidziane koszty (np. składowe itp.)
    Dlatego im droższy zakup to takie dodatkowe 100 czy 150 USD już Cię tak
    nie bolą.

    --
    _______
    Songoku