  • 81. Data: 2009-07-21 07:58:53
    Temat: Re: moto jako wół roboczy - jaki dla początkujacego
    Od: Paweł Andziak <g...@g...pl>

    Michał Gut pisze:

    > to ryzyko z jakim musze sie zmierzyc
    > dysk wyłączony jest duzo bardzoej odporny na wibracje - chociaz nie
    > niezniszczalny
    >
    > w samochodzie w bagazniku tez skacze - tez jakis patent musze wymuyslec

    To ja jeszcze dodam, ze warto, zeby komputer byl czyms osloniety przed
    deszczem. Zdarza sie, ze nie przewidzisz krotkiej acz tresciwej ulewy
    (np. takiej jak w piatek w Warszawie). Tu rzeczywiscie jakies autorskie
    rozwiazanie typu specjalnie przygotowany plecak czy bagaznik moze miec
    sens. Tylko sie zastanawiam jak z wielkoscia tego. Z jednej strony nie
    moze byc za duze, bo sprzet bedzie latac w srodku, z drugiej trafiaja
    sie rozne wielkosciowo obudowy. Trzeba by wybrac jakis kompromis...

    --
    ganda
    FZR 1000

  • 82. Data: 2009-07-21 08:02:02
    Od: Asmodeusz <c...@t...idx.tenwyraztnij.pl>

    Użytkownik Michał Gut napisał:
    > [ ... ]
    > Czego szukam:
    > -pomyslu lub rozwiązania jak przewozić jednośladem obiekt o wymiarach
    > 25x70x90 (w przyblizeniu)cm
    > -wybicia mi z głowy pomysłu lub utwierdzenia w nim
    > -doboru rodzaju lub nawet konkretnego modelu maszyny ktora bedzie powinna
    > spelniac kilka wymogow (ponizej)
    > [ ... ]

    Mam podobne wymagania. I stanęło na tym że mam dwa jednoślady: normalny
    motocykl i skuter 50cm. Jako woła roboczego używam Magnusa Carave, czyli
    chińskiego Benzhou coś tam. Na podłogę mieści się komputer w pudełku
    (miditower), dwa monitory lcd lub pudło 300metrów skrętki.
    Poprzestałem na 50cm, bo nie znalazłem skutera z większym silnikiem i
    odpowiednią ilością miejsca na podłodze (zazwyczaj te większe nie mają
    płaskiej podłogi).
    Spełnia kryteria ładowności i ekonomiczne. Nie spełni niestety kryterium
    prędkości większej niż 60km/h.
    Podobno chińczycy produkują identyczny model tyle że z silnikiem 150cm,
    ale w Polsce nie znalazlem.

  • 83. Data: 2009-07-21 08:05:05
    Temat: Re: [OT] moto jako wół roboczy - jaki dla pocz?tkujacego
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    n...@s...com pisze:

    > Powaznie ? Porownywalnej wydajnosci laptok i pecet sa w tej samej
    > cenie ?
    > I pls, nie opowiadaj ze jak ktos nie jest ladminem to moze pracowac na
    > pentium 2 ze 128MB ramu bo najwyzej se poczeka na aplikacje.

    Romek, nie chce mi się już. macie internet? macie.
    poza tym, to ladminowi właśnie wystarczy pentium 2 :)

    cmok :)

    --
    gildor
    9'99

  • 84. Data: 2009-07-21 08:07:50
    Temat: Re: moto jako wół roboczy - jaki dla początkujacego [OT]
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    gildor wydusił z siebie te słowy:

    > Ty, a po co komu jako maszyna do pisania, wypasny dżifors czy inne
    > peryferia gamebojowców?

    no wlasnie po nic.
    Ale jak kupisz stacjonarke bez takich udziwnien, ale za to na porządnym
    chipsecie i przyzwoite dyski, pamięci i z niezintegrowanym wszytskim co sie
    da - to zaplacisz za tą puszke całkiem niemało .. a do biura sprzęt będzie
    naprawde fajny.
    Teraz weź laptopa, z duzym ekranem, ktory ma porządny chipset i podzespoły
    (i porządne wcale nie oznacza - super hiper pojemne/szybkie - wystarczy ze
    bedą niezawodne) i porównaj ceny.

    ps. po co komuś laptop jako maszyna do pisania, skoto i tak wygodniej sie
    pisze na pełnej klawiaturze?

    > hyhyhy. interesujące :)

    tak to wlasnie wygląda, a wnosze po tym co piszesz.

    > a gdzie ja to napisałem? przecież to argument na moją korzyść :)
    > przecież to ułatwienie, ale i potwierdzenie Twojej teorii, bo zwiększa
    > koszty laptopa :)

    no skoto to jest ułatwienie - to jednak komputer stacjonarny ma zalety w
    biurze - prawda?
    I jest tanszy niż laptop ze stacją dokującą i peryferiami do niej - prawda?

    Wytłumacz mi więc po co w sklepie przy drukarce fiskalnej, albo u księgowej,
    albo dowolnym stacjonarnym biurze otwartym oj 8.00 do 17.00 laptop?
    Ekonomicznie oraz ergonomicznie nieuzasadnione.

    > ps. od coś koło ponad 15 lat pracuje informatycznie, kolego Kubo :)
    > aktywnie, więc pozwól, że posłucham Cię i zajmę się tym, czym się
    > zajmuję, a o motocyklach będę słuchał innych ludzi :)

    Siakoś mi sie nie chce wierzyc w te 15 lat ... skoro chcialbyś stawiać
    laptopy w każdym biurze, bez względu na przeznaczenie komputera.

    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
    HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI

  • 85. Data: 2009-07-21 08:11:14
    Od: "Ivam" <f...@-...fm>

    "Michał Gut" <m...@w...pl> wrote in message
    > a mam takiego dv6000 na stole (albo dv2000 - jeden ciort to samo prawie)
    > firmy HP z wadą produkcyjna. hp sie przyznalo, ale nic z tego nie wynika i
    > jesli nie masz gwarancji to masz kupe łajna za kupe kasy co sie smaży. w
    > pewnym momencie pali ci płytę główną i masz po laptopie. Pieprze sie z nim
    > ponad miesiąc! i narazie postepy sa - ale niewielkie. W upale dalej sie
    > wysypuje....

    Kompresorek kolego i dmuchamy na radiatorek. Co najmniej raz w miesiacu - u
    mnie dziala juz ponad 2 lata i temperatury jakie mam podczas obciazenia na
    max to ~50* na procku. Bez odkurzania mialem w granicach 70*.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 86. Data: 2009-07-21 08:16:42
    Od: n...@s...com

    On Tue, 21 Jul 2009 10:05:05 +0200, gildor <g...@N...gazeta.pl>
    wrote:

    >Romek, nie chce mi się już. macie internet? macie.

    Nie mamy :)

    >poza tym, to ladminowi właśnie wystarczy pentium 2 :)

    chyba w d... przecie na tym nawet CSa nie mozna odpalic, nie mowiac
    juz o fallout3!

    http://video.google.com/videoplay?docid=853623948568
    5393800

    >cmok :)

    ale w d... ? ;P

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 87. Data: 2009-07-21 08:23:41
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    n...@s...com pisze:

    > Nie mamy :)

    > chyba w d... przecie na tym nawet CSa nie mozna odpalic, nie mowiac
> [...]

    a, racja. zapomniałem. to nie wystarczy.

    > ale w d... ? ;P

    świnia

    --
    gildor
    9'99

  • 88. Data: 2009-07-21 09:09:56
    Temat: Re: moto jako wół roboczy - jaki dla pocz?tkujacego
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    Michał Gut wrote:

    > biore to w ryzyko ale jesli bede przewozil komputer klienta i KTOS we mnie
    > pacnie - jego oc placi za szkody, te z kompa rowniez

    Ja bym chcial zobaczyc wyegzekwowanie z pzu czy warty odszkodowania za
    utracone dane.
    K.14.

  • 89. Data: 2009-07-21 09:59:28
    Od: "DeGie" <d...@p...onet.pl>

    Yamaha YBR 125, bo:
    - ładny naked
    - prosty i bardzo niezawodny
    - lekki, do korków idealny
    - pali 2,5-3l na sete
    - rozpędza się do ok 120km/h
    - za 10 tys kupisz nówkę w salonie

    HanS //DeGie//
    Duży Bandyta //Nnnagi//
    ---Nagie jest piekne---
    KCH z o n e

  • 90. Data: 2009-07-21 10:28:01
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "RadoslawF" napisał w wiadomości

    > To podaj nazwę tej firmy gdzie księgowe mają laptopy bo Ty uważasz
    > że stacjonarne to prehistoria ?

    W mojej najbliższej rodzinie księgowa ma służbowego laptopa.
    Sama sobie zatwierdziła taki wydatek. (:

    I co mi zrobisz? To jest kwestia indywidualnych potrzeb każdej firmy i
    pracownika i nie sądzę, żeby przekonani przekonali innych
    przekonanych.

    --
    Jasio
    vx etz