  • 1. Data: 2009-09-03 13:56:27
    Temat: stosowac cyrylice w metatagach?
    Od: "bujnos" <b...@b...biz>

    robie wersje cyryliczne serwisu, dalem tagi i deskrypszyny przypisane do
    tresci, ale mam watpliwosci czy w ruskich wersjach tez podmieniac metatagi
    na cyryliczne? co byscie dali do sajtmapy - opisy cyryliczne czy rzymskie? i
    w google-przujaznych linkach co? ja cyrylicznych opisow w linkach ni
    espotkalem ale po rosyjskim necie nie ganam, zna ktos moze zagadnienei?

  • 2. Data: 2009-09-03 14:41:34
    Temat: Re: stosowac cyrylice w metatagach?
    Od: Mateusz Viste <m...@n...please>

    On Thursday 03 September 2009 15:56, bujnos wrote:
    > robie wersje cyryliczne serwisu, dalem tagi i deskrypszyny przypisane do
    > tresci, ale mam watpliwosci czy w ruskich wersjach tez podmieniac
    > metatagi na cyryliczne?

    Oczywiście!

> [...]
    > czy rzymskie? i w google-przujaznych linkach co? ja cyrylicznych opisow
    > w linkach ni espotkalem ale po rosyjskim necie nie ganam, zna ktos moze

    Meta tagi o których mówisz wykorzystywane są przez wyszukiwarki, do
    katalogowania stron.
    Ludzie szukając strony będą wpisywać w wyszukiwarce hasła tak, jak im
    wygodniej (w cyrylicy).

    Pozdrawiam,
    Mateusz Viste

  • 3. Data: 2009-09-03 18:33:52
    Od: Peter <p...@p...fm>

    Mateusz Viste pisze:
    > Meta tagi o których mówisz wykorzystywane są przez wyszukiwarki, do
    > katalogowania stron.

    Nie wszystkie meta tagi są ważne. Jakie Google bierze pod uwagę można
    przeczytać tutaj:
    http://googlewebmastercentral.blogspot.com/2007/12/a
    nswering-more-popular-picks-meta-tags.html

    --
    Peter