  • 1. Data: 2013-02-06 23:13:18
    Temat: moduł antykradzieżowy
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    Witajcie chciałbym zainstalować appkę na moją Solę (android 4.0.4),
    która pozwoliłaby mi odszukać/zablokować telefon w razie zgubienia lub
    kradzieży.

    Myślałem, żeby zainstalować jakiś soft połączony z antywirusem (Avast,
    AVG, Kaspersky itp.) ale po prawdzie to nie wierzę w wirusy na
    androidzie :P a po drugie to 512MB sola z 1Ghz CPU ledwo wydala z
    ciągłym antywirusowym zamulaczem.

    Polecicie jakiś soft, który pozwalałby na lokalizację lub blokowanie
    telefonu w razie zgubienia i kradzieży, ale który nie zamuli mi
    telefonu... oczywiście najlepiej free.

  • 2. Data: 2013-02-07 16:31:58
    Temat: Re: moduł antykradzieżowy
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 06.02.2013 PlaMa <m...@w...pl> napisał/a:
> [...]
    >
    > Polecicie jakiś soft, który pozwalałby na lokalizację lub blokowanie
    > telefonu w razie zgubienia i kradzieży, ale który nie zamuli mi

    www.androidlost.com
    Se poczytaj.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 3. Data: 2013-02-10 23:00:52
    Od: "Marcin Szumilas" <m...@p...onet.pl>

    Quoted:
    PlaMa (m...@w...pl)
    in news:keukif$srl$1@news.task.gda.pl

    > Witajcie chciałbym zainstalować appkę na moją Solę (android 4.0.4),
    > która pozwoliłaby mi odszukać/zablokować telefon w razie zgubienia lub
    > kradzieży.

    Android Lost ludzie chwalą...
    http://www.androidlost.com/

    MSz