  • 11. Data: 2014-04-24 20:59:58
    Temat: Re: mms-y w orange zablokowane (?)
    Od: K <...@...c>

    W dniu 24-04-2014 17:43, S P 1 Q X L pisze:

    > Większość smartfonów :(
    >
    > ---
    > Ta wiadomość e-mail jest wolna od wirusów i złośliwego oprogramowania,
    > ponieważ ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

    wymieniaj ktore.

  • 12. Data: 2014-04-24 21:00:47
    Od: K <...@...c>

    W dniu 24-04-2014 19:46, B.G pisze:

    > Chyba sobie jaja robisz :)
    > Trzeba - owszem - odblokować możliwość korzystania z transmisji danych.
    > Jednak APN od Internetu może mieć wpisane bele jakie dane (nieistniejące
    > dane logowania/lub nazwa apn) - jeśli ktoś nie chce ryzykować kosztów
    > dostępu do Internetu via GSM/3G; natomiast APN dla MMS musi być
    > poprawnie skonfigurowany.
    > Będzie działać MMS a smartfon nie będzie miał dostępu do Internetu.

    otoz to.

  • 13. Data: 2014-04-24 22:16:26
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2014-04-24 19:46, B.G pisze:

> [...]
    > poprawnie skonfigurowany.
    > Będzie działać MMS a smartfon nie będzie miał dostępu do Internetu.

    Nie napisałem "dać dostęp do internetu" ;-)
    APNy możesz sobie wpisać dowolne, byle by ten od MMS był prawdziwy ;-)
    Natomiast w wiekszości smartfonów przesunięcie dinksa z napisem
    "internet" blokuje MMS.

  • 14. Data: 2014-04-25 00:25:55
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    K in news:ljbmv5$77s$2@portraits.wsisiz.edu.pl
    [......................]
    > mam taki i tego nie wymaga. rowniez sgs2 nie wymaga wlaczenia internetu
    > aby mogl odebrac czy wyslac mmsa.
    > przy wysylaniu/odbieraniu internet sam sie wlacza na ta okolicznosc, co
    > widac po ikonce H/3G/E w zaleznosci od trybu i zasiegu.

    juz ok, dzialaja mms-y;
    poskutkowalo rozwiazanie takie: "ustawienia -> _xperia_ -> ustawienia
    internetu (pobierz ustaw dla internetu i wiadomosci mms)", po kliknieciu w
    ustaw. int. - samo sie konfiguruje.

    Zmyłką byla ta sciezka dostepu: ustawienia ->... i tutaj wagon mozliwosci,
    lacznie z lacznosciowymi,a kto by pomyslal, ze ustawienie mms-ow jest pietro
    nizej, pod opcja... _xperia_

    Dobrym pytaniem jest nastepujace:

    no i teraz co? powyzsza operacja wlaczylem na stale internet, czy nie
    wlaczylem i tylko na okolicznosc mms bedzie sie "to coś" wlaczalo, by
    odebrac/wyslac mms i za chwile wylaczy sie.
    Pytanie wazne o tyle, ze wylaczony na stale internet ma z pewnych powodow
    sens.
    Czyli: GDZIE w xperii wlacza sie internet?