  • 1. Data: 2010-04-15 17:18:12
    Temat: maxdata 1200x sterowniki
    Od: AndrzejSki <a...@a...com>

    Czy jakaś dobra dusza posiada może płytę ze sterownikami do laptopa Maxdata
    1200 X pod win XP. Oryginalna gdzieś przepadła, a wszystkie linki z Google
    prowadzą w powietrze.

    --
    Andrzej Skibicki

  • 2. Data: 2010-04-15 18:22:09
    Temat: Re: maxdata 1200x sterowniki
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2010-04-15 19:18, AndrzejSki napisał/a:
    > Czy jakaś dobra dusza posiada może płytę ze sterownikami do laptopa Maxdata
    > 1200 X pod win XP. Oryginalna gdzieś przepadła, a wszystkie linki z Google
    > prowadzą w powietrze.

    No to jakieś kulawe google masz na Swoim kompie ;-) W moim wystarczyło
    wpisać "maxdata" i jeden z linków prowadzi tu:
    http://ftp.maxdata.de/MAXDATA%20Notebooks/Archive/Dr
    iver/
    Mam nadzieję, że dalej już sobie poradzisz?

    --
    Cz.

  • 3. Data: 2010-04-15 19:51:03
    Od: AndrzejSki <a...@a...com>

    Dnia Thu, 15 Apr 2010 20:22:09 +0200, Czarek napisał(a):

> [...]
    > http://ftp.maxdata.de/MAXDATA%20Notebooks/Archive/Dr
    iver/
    > Mam nadzieję, że dalej już sobie poradzisz?

    Bardzo dziękuję, musiałem przeoczyć.

    --
    Andrzej Skibicki