  • 59. Data: 2020-04-10 19:59:31
    Temat: Re: maseczki
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Innymi słowy - to kolejna ściema, żeby tylko życie narodowi utrudnić.

    Naprawde nie widzisz sensu zakrywania ust biorac pod uwage fakt ze to z
    ust wydobywaja sie zarazajace kropelki?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Cytaty znanych ludzi tylko w ustach znanych ludzi są pouczajace.

  • 62. Data: 2020-04-10 20:21:47
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-04-10 o 16:33, Shrek pisze:

    > Maseczka nie daje bezpieczeństwa. Maseczka jest po to, żeby ograniczyć
    > zakażanie innych.

    I w tym też celu założyłem maseczkę gdy przewoziłem seniora samochodem.
    Maseczka dla okularnika podczas prowadzenia samochodu to tragedia.
    Żeby nie było OT - jak ktoś nosi okulary i próbował jechać w maseczce -
    takiej zwykłej materiałowej, to doskonale wie, że wydychane ciepłe
    wilgotne powietrze
    leci prosto na szkła i zaparowują. Musiałem zdjąć, bo nie było nic widać.
    Nie wiem co jest bardziej niebezpieczne dla ludzi: ślepy kierowca w masce
    czy niedowidzący bez maski :-)

  • 63. Data: 2020-04-10 20:34:28
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.04.2020 o 20:21, cef pisze:

> [...]
    > Nie wiem co jest bardziej niebezpieczne dla ludzi: ślepy kierowca w masce

    Da się dopasować, żeby górą nie leciało. Przynajmniej te chirurgiczne z
    blaszką na nosie.

    --
    Shrek

  • 64. Data: 2020-04-10 20:35:33
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.04.2020 o 19:59, Budzik pisze:

    > Ten brak zakrywania ryja przez pierwszy miesiac epidemii jest
    > niewytłumaczalny.

    Jak dodasz do tego zakaz handlu maseczkami na ali to już zaczynasz się
    zastanawiać czy głupota czy prowokacja.

    --
    Shrek

  • 65. Data: 2020-04-10 20:37:50
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 10.04.2020 13:01, Uncle Pete wrote:
    > Kupiłem w poniedziałek w sklepie ze skarpetkami. Jakieś wielorazowe z
    > jonami srebra za niecałe 10 zł.

    A skąd wiesz że te są te prawilne, "a nie czegokolwiek, zasłaniającego
    usta i nos"? :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 66. Data: 2020-04-10 20:38:02
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Sa takie apteki bo sprzedaja bez albo z minimalna marza.

    Za 2,5PLN to nie kupisz w hurtowni.

    --
    Shrek

  • 67. Data: 2020-04-10 20:49:27
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > A skąd wiesz że te są te prawilne, "a nie czegokolwiek, zasłaniającego
    > usta i nos"? :-)

    Nie wiem, ale innych nie było. Tu celem zakupu było bezpieczeństwo
    innego rodzaju ;)

    Zresztą gdyby rząd miał na myśli jakieś bezpieczeństwo poza losem
    własnej dupy, wprowadziłby obowiązek noszenia maseczek od razu, a nie
    przy kolejnym "zaostrzeniu" i zostawiając jeszcze tydzień, by nie psuć
    ludziom świąt.

  • 68. Data: 2020-04-10 21:39:55
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-04-10 10:18, J.F. wrote:
    > NTG, ale ... gdzie jeszcze mozna kupic maseczki ?

    Chciałbym maseczkę w stylu Hitlera, czyli z wąsikiem.

    > A zeby byla TG ... to jak maseczki wplyna na FR ? :-)

    Tymczasem państwo inwigiluje obywateli używających telefonów komórkowych.

  • 69. Data: 2020-04-10 21:59:29
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Za 2,5PLN to nie kupisz w hurtowni.

    W hurtowni te konkretne kosztuja około 2zł brutto.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Z dalszych eksperymentów zrezygnował." Mark Twain

  • 70. Data: 2020-04-10 21:59:29
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Jak dodasz do tego zakaz handlu maseczkami na ali to już zaczynasz się
    > zastanawiać czy głupota czy prowokacja.

    Moim zdaniem bali sie;
    - negatywnego odzewu pt "a skad maseczki"
    - wykupienia tego co chcieli na szybko kupic do szpitali skoro w marcu
    wyprzedawali...

    Ale zgadzam sie ze trzeba było dawno ogłosic - zakrywajcie ryje
    czymkowiek! Byc moze mielibysmy dzis tak jak czesi wygaszanie pandemii.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Bóg ukrył piekło w samym sercu raju,