  • Data: 2013-06-25 12:29:37
    Temat: masa uszczelniajaco-klejaca - jaka?
    Od: Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Obrazowo opisze ;P
    Pod tapicerka drzwi (model auta dowolny lepszy) jest przyklejona do
    blachy taka "gabka" - pewnie troche tlumi halas oraz jak sadze zapobiega
    przedostawaniu sie pod tapicerke wody splywajacej po szybie do wnetrza
    drzwi.
    Ta gabka jest przyklejona taka czarna (u mnie) masa, ktora ciagnie sie
    jak hmm glut :) i zasadniczo ciagle nadaje sie do przyklejania.
    Niestety rozbieralem ostatnio drzwi i chyba zle przykleilem te gabke
    albo masa juz nie ma takich wlasciwosci i po ostatniej ulewie mam mokre
    dywaniki bo wlalo sie wlasnie pod tapicerka.
    Jak sie ta masa nazywa? Wersji w sieci jest wiele ale wydaje mi sie, ze
    kazda "zasycha" i juz sie tak dobrze nie klei ale moze tak ma byc.
    Czy to moze byc np:

    TEROSTAT - MS 937
    CARLOFON masa uszczelniająca lateksowa 310ml
    APP PU 50 Masa klejąco uszczelniająca 310ml
    MASA USZCZELNIAJĄCA, KLEJĄCA BOLL

    w dwoch sklepach moto nie wiedza o co mi chodzi ;P

    --
    jarek