-
1. Data: 2012-09-11 15:33:17
Temat: małe api do grafiki 2d - jak powinno wygladac?
Od: kenobi <p...@g...com>
Apropos niedobrych api, jak powinno wygladac male
dobre api do rysowania grafili prymitywami w 2d?
Oglnie mozna z tego zrobic drugi zięższy temat jak powinno
wygladac ogolne api do grafiki 2d, ale inicjalnie
kwestia dotyczy api do rysowania prymitywami takimi jak
pixel odcinek circle i ew bardziej wymyslne.
Temat jest mz ciekawy a ja zreszta juz od dluzszego
czasu chce sobie napisac taka biblioteczke (i mam jedna
ale nidopracowaną) ...... ?
-
2. Data: 2012-09-11 17:59:58
Temat: Re: małe api do grafiki 2d - jak powinno wygladac?
Od: kenobi <p...@g...com>
W dniu wtorek, 11 września 2012 15:33:17 UTC+2 użytkownik kenobi napisał:
> Apropos niedobrych api, jak powinno wygladac male
> dobre api do rysowania grafili prymitywami w 2d?
>
> Oglnie mozna z tego zrobic drugi zięższy temat jak powinno
> wygladac ogolne api do grafiki 2d, ale inicjalnie
> kwestia dotyczy api do rysowania prymitywami takimi jak
> pixel odcinek circle i ew bardziej wymyslne.
>
>
>
> Temat jest mz ciekawy a ja zreszta juz od dluzszego
> czasu chce sobie napisac taka biblioteczke (i mam jedna
> ale nidopracowaną) ...... ?
Po serii wspanialych sukcesów uwieńczonych
napisaniem raytracera w zeszlym tygodniu i systemu
fizyki czasteczkowej w tym zachodzi pytanie czy nie
wziac sie za taką biblioteczkę, aczkolwiek tak
naprawde przydalaby sie jakas dobra impreza
a nie ciagle kodowanie i kodowanie, bo glowa
juz mnie boli :> Chyba skocze w drodze wyjatku
chociaz po piwko
(co do kwestii pytania to rozpisalem sobie male
apii (tj. nazwy funkcji jakie mialaby miec ta
biblioteczka, ale ciekaw jestem czy ktos zrobil
by to ew inaczej i moze byloby w tym cos ciekawego,
?)