  • 1. Data: 2011-09-24 21:21:36
    Temat: majesty 250
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Dołączam do Tytusa też będę skutersem jesiennym.

    Drogą kupna zanabyłem Majesty 250 z 97 roku za mały grosz.

    Zrobiłem podstawowy serwis typu filtry, oleje.

    Tak się tylko zastanawiam czemu dziad maksymalnie jedzie stówką, w/g
    danych w necie powinien ciągnąć 130.

    Pasek nominalnie jest 22.6, minimalny wymiar to 21.0, mój ma 21.5.

    Świece zmieniłem, stara jest brązowa tak jak powinna być. Jakieś
    pomysły co go zamula?

    --
    PawelK vel Pablo
    e-mail: pablo i klubvolvo org pl

  • 2. Data: 2011-09-24 21:36:22
    Temat: Re: majesty 250
    Od: "siny" <s...@w...pl>

    >Swiece zmienilem, stara jest brazowa tak jak powinna byc. Jakies
    >pomysly co go zamula?

    w moim czasem wydech nagarowo sie przytykal

    --
    PawelK vel Pablo
    e-mail: pablo i klubvolvo org pl
    V850 T5 2,3 20V '96r; B5234FT Motronic 4.3; AW 50-42 "Poskramiacz"
    FZS600 Fazer '01 63kkm -> na sprzedaz
    CBR600F F4i '02 27kkm "Laleczka"
    Warszawa Goclaw

  • 3. Data: 2011-09-24 21:40:43
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-09-24, PawelK vel Pablo <e...@...stopce> wrote:
    > Dołączam do Tytusa też będę skutersem jesiennym.

    To sie tak tylko mowi, on tez mial jezdzic tylko jesienia ale juz mu tak
    zostalo.

    > Zrobiłem podstawowy serwis typu filtry, oleje.
    >
    > Tak się tylko zastanawiam czemu dziad maksymalnie jedzie stówką, w/g
    > danych w necie powinien ciągnąć 130.
    >
    > Pasek nominalnie jest 22.6, minimalny wymiar to 21.0, mój ma 21.5.

    A wariator? W seusie rolki czy maja wymiar i sa okragle, czy ich
    prowadnice sa nasmarowane.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 4. Data: 2011-09-24 21:41:48
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-09-24, siny <s...@w...pl> wrote:

    > w moim czasem wydech nagarowo sie przytykal

    Ale w czym? Zatkane wydechy to domena 2T, Majesty to 4T.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 5. Data: 2011-09-24 21:41:55
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 267 roku bieżącego, AZ zeznał(a) jak następuje:

    > A wariator? W seusie rolki czy maja wymiar i sa okragle, czy ich
    > prowadnice sa nasmarowane.

    Tego nie sprawdziłem. Nie wiedziałem, że trzeba :-)

  • 6. Data: 2011-09-25 18:20:19
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Sat, 24 Sep 2011 23:21:36 +0200, PawelK vel Pablo napisał(a):

    > Dołączam do Tytusa też będę skutersem jesiennym.
    >
    > Drogą kupna zanabyłem Majesty 250 z 97 roku za mały grosz.

    Witaj w klubie.
    Ja w tym sezonie ujeżdżam także żonkowego Piaggio/125 cm3 po mojej wsi i
    się okazało że moto moje jest używane akualnie
    weekendowo/wypadowo/prędkościowo. W całej reszcie pierdzikółko daje radę
    lekko lepiej.

> [...]
    >
    > Pasek nominalnie jest 22.6, minimalny wymiar to 21.0, mój ma 21.5.
    >
    > Świece zmieniłem, stara jest brązowa tak jak powinna być. Jakieś

    W skutersonach masz więcej do sprawdzenia - w sensie
    gaźnikowo/wariatorowo/paskowo/świecowo/olejowo.
    Wiesz - to nie ma nadmiaru mocy, więc każdy umarnięty/zagubiony konik
    się liczy.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 7. Data: 2011-09-26 13:17:56
    Od: "Andrzej" <s...@w...pl>

    Użytkownik "PawelK vel Pablo" <e...@...stopce> napisał w wiadomości
    >Świece zmieniłem, stara jest brązowa tak jak powinna być. Jakieś
    >pomysły co go zamula?

    Sprzęgło? Wtedy będzie się gorzej zbierała i wolniej jeździła. Ale 130 skuterem
    to lekka przeginka - moto do tego lepsiejsze.

    --
    Pozdrv!
    Andrzej

  • 8. Data: 2011-09-27 05:33:03
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    W dniu 2011-09-24 23:40, AZ pisze:
    > A wariator? W seusie rolki czy maja wymiar i sa okragle, czy ich
    > prowadnice sa nasmarowane.

    Ja tam ze skuterami wiele wspólnego nie mam, ale słyszałem, że wariator
    nie powinien być smarowany, bo po pierwsze smar + kurz może zaklejać
    rolki, a po drugie jak smar wyjdzie na zewnątrz to się zacznie pasek na
    nim ślizgać. Dla mnie to brzmi sensownie, może ktoś coś więcej w temacie?

    Pozdr
    DP i zeroskuterów w garażu

  • 9. Data: 2011-09-27 09:43:38
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-09-27, Don Pedro <n...@o...pl> wrote:

> [...]
    > rolki, a po drugie jak smar wyjdzie na zewnątrz to się zacznie pasek na
    > nim ślizgać. Dla mnie to brzmi sensownie, może ktoś coś więcej w temacie?

    Az dziw ze taki jeden skuters nic nie napisal. To zalezy od konstrukcji,
    sa wariatory ktore sie smaruje i ktorych nie (te pewnie rolki maja z
    jakiegos samosmarujacego materialu), akurat w Majesty sie smaruje:

    http://img813.imageshack.us/img813/3640/majestywaria
    tor.png

    A szczykawka z literka B znaczy: Radlagerfett auftragen

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 10. Data: 2011-09-28 06:30:21
    Od: Tytus <v...@o...pl>

    Siemka

    ***AZ
> [...]
    > sa wariatory ktore sie smaruje i ktorych nie (te pewnie rolki maja z
    > jakiegos samosmarujacego materialu), akurat w Majesty sie smaruje:

    Rozumiem ze kolega do mnie pije...ale ja posiadam skuter wyprodukowany
    przez inna firme niz KHI co jakby zwalnia mnie ze znajomosci jego
    budowy.
    Obsluga gutka od ponad roku sprowadza sie do wymiany oleju jak
    komputer poinformuje ze jest taki mus,
    i klockow jak zauwaze.
    Nawet zarowki mi sie nie chce wymieniac - bo mam dwie.