  • 11. Data: 2009-07-26 06:47:14
    Temat: Re: mail z powiadomieniem SMS-owym w Play?
    Od: Romek <r...@l...pl>

    Jingiel pisze:

    > Play jest dla dzieciakow, ktorzy za 5 zl maja waznosc konta na 12
    > miesiecy. Wole zaplacic 50 gr w abonamencie za minute, chociaz w
    > rzeczywistosci ta stawka jest duzo nizsza, ale miec uslugi na
    > przyzwoitym poziomie. Korzystam z jednej sieci w taryfie biznes i
    > nidgy w zyciu nie rozwazalbym przejscia do play.Dochodzi mnostwo
    > upostow, wiec stawka jest taka sama jak w play, a jakosc 300% lepsza.
    > Po prostu nie ta półka.
    >

    > Jingiel
    tylko dlatego masz te upusty i promocje, że powstała taka siec jak Play,
    gdyby nie oni to płaciłbyś jak na początku telefonii 1,75 za minutę,
    takie zrozumienie tematu przez Ciebie świadczy tylko że patrzysz
    krótkowzrocznie.
    Skoro jesteś taki szczęśliwy ze swojej sieci ( którą się wstydzisz
    wymienić ) to zostań i nie pisz bzdur.
    r.

  • 12. Data: 2009-07-26 07:26:30
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Romek pisze:

    > Skoro jesteś taki szczęśliwy ze swojej sieci ( którą się wstydzisz
    > wymienić ) to zostań i *nie pisz bzdur*.

    Przecież to nie Play ściął ceny. Jak Heyah weszła na rynek i swój cennik
    wprowadziła to Play być może dopiero kiełkowało w czyjejś głowie.

    To Heyah wprowadziła te zmiany, a Play niczym pasożyt korzystając na MTR
    zamiast inwestować w infrastrukturę wabi klientów.

    Poczekajmy ze dwa lata i zobaczymy bo jak na razie Play nie realizuje
    swoich założeń, a to znaczy, że nie zarobią tyle ile założyli.

    --
    Florian Marzejewski
    http://bezpieczenstwo-osobiste.com

  • 13. Data: 2009-07-26 07:41:09
    Od: Romek <r...@l...pl>

> [...]
    >
    > Poczekajmy ze dwa lata i zobaczymy bo jak na razie Play nie realizuje
    > swoich założeń, a to znaczy, że nie zarobią tyle ile założyli.

    Jasne że Heyah ma swoje osiągnięcia w obniżaniu cen, ale rozmowa był o
    Play. Nie bardzo rozumiem to zacietrzewieniec w stosunku do Play o MTR.
    Wszyscy zapominają o stawkach jak Era weszła na rynek, jak Plus stawiał
    pierwsze kroki, ile brali za połączenia, to był rozbój w biały dzień,
    ale widać pamięć jest krótka i wybiórcza.
    Zapewne jak ktoś nowy będzie wchodził na rynek to znowu będzie podobna
    sytuacja finansowa i znowu będą tacy którym MTR będzie się nie podobał.

    Powiedz jak nazwiesz Erę , Plusa na początku swojej działalności, nie
    były to pasożyty lecz KRWIOPIJCY.
    r.

  • 14. Data: 2009-07-26 07:50:56
    Od: "barum" <b...@g...pl>

    Flo <f...@N...gazeta.pl> napisał(a):
    > Poczekajmy ze dwa lata i zobaczymy bo jak na razie Play nie realizuje
    > swoich założeń, a to znaczy, że nie zarobią tyle ile założyli.

    No to wtedy można przenieść numer do innej sieci a teraz wybrać Play (czy co
    tam komu pasuje) bo po co przepłacać? Na wolnym rynku głosuje się nogami.
    Najgorsze jest zachowanie: "Ja zawsze byłem w Plus (Orange/Era) i reszta to
    ch..nia" - operatorzy uwielbiają takie dojne krowy i jakby mało ich to
    mobilizuje do zachowań konkurencyjnych.

    A Ty dodatkowo robisz im za friko reklamę swoją mantrą.

    barum

  • 15. Data: 2009-07-26 08:38:38
    Od: "Bolek" <t...@t...com>

    > Podpowiecie coś?

    Jeśli przenosiles numer, sprawdz,
    prawdopodobnie działa przekierowanie
    na +...@t...plusgsm.pl

  • 16. Data: 2009-07-26 08:51:21
    Od: Jingiel <X...@X...XX>

    > Skoro jesteś taki szczęśliwy ze swojej sieci ( którą się wstydzisz
    > wymienić ) to zostań i nie pisz bzdur.

    Bzdury to ty piszesz. Ciekawe, bo upusty mam co najmmniej od 5 lat, a
    wtedy o play sie nawet nikomu nie snilo. Sa ludzie, ktorzy oprocz ceny
    patrza jeszcze na jakosc.

    Jingiel

  • 17. Data: 2009-07-26 08:56:48
    Od: Romek <r...@l...pl>

    Jingiel pisze:

    > Bzdury to ty piszesz. Ciekawe, bo upusty mam co najmmniej od 5 lat, a
    > wtedy o play sie nawet nikomu nie snilo. Sa ludzie, ktorzy oprocz ceny
    > patrza jeszcze na jakosc.
    >
    > Jingiel
    to napisz gdzie i w którym miejscu, bo to co wypisujesz to wprost
    slogany z reklamy, napisz z której jesteś sieci to podyskutujemy na
    temat jakości również, na razie to co piszesz to tylko wirtualna
    rzeczywistość,
    r.

  • 18. Data: 2009-07-26 09:51:49
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Romek" napisał:

    > to napisz gdzie i w którym miejscu,

    No przecież napisał, że w Plusie, zamiast toczyć pianę wróć do wistującego
    posta. Ja też tam miałem taryfę firmową i do tej pory uważam, że zarówno
    ichnia Elastyczna (d. Biznesklasa) jak i poziom usług a przede wszystkim
    zasięg i pewność działania były najlepsze wśród W3. Niestety, od pół roku
    ich propozycje przedłużeniowe dla małych robaczków jak ja, (nie mówiąc już o
    nowych klientach) są wręcz żenujące. W porównaniu z W3 Play sprawia wrażenie
    dobrego wujka, rozdającego dzieciom cukierki. Ale tak jak u niektórych
    wujków - cukierki się skończą, zacznie się wsadzanie łapy w majtki.

    JoteR

  • 19. Data: 2009-07-26 11:21:14
    Od: Piotr M <x...@x...pl>

    JoteR pisze:

    > No przecież napisał

    Boszzze, co Wy za bełkot uprawiacie...

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 20. Data: 2009-07-26 11:29:19
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

    JoteR ni au koto ha itsumo tanosii

> [...]
    > uważam, że zarówno ichnia Elastyczna (d. Biznesklasa) jak i poziom
    > usług a przede wszystkim zasięg i pewność działania były najlepsze

    Taa, a mnie jakoś nie potrafiła zestawić połączenia. Siedzę przed kompem,
    czytam newsy i nagle dostaje sms "dlaczego nie odbierasz połączeń?" A
    telefon zasięg ma na maksa. Ale nawet to nie jest najważniejsze. Kiedyś nie
    wierzyłem Najpiękniejszej że nie dociera do niej połowa moich połączeń. No i
    tak zebraliśmy oba fony obok siebie, dzwonię do niej, połączenie mi
    zestawiło choć nie wiem z kim, bo w słuchawce totalna cisza,, A jej telefon
    milczy. I tyle jest warty plus. całkowite gówno.

    --
    ALEX Przekliniak, Mobilizacja to wojna i innego wytłumaczenia dla niej nie
    ma, B M Szaposznikow, Marszałek ZSRR.