  • 11. Data: 2016-02-15 15:41:02
    Temat: Re: ma ktoś może zaślepkę do tej płyty głównej ... ?
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    ...a finał sprawy jest taki, że okazało się, że ta płyta nie ma USB 3.0
    na płycie - znaczy ma tylko 2 złącza z tyłu. A ja potrzebuję podłączyć
    gniazda z przodu obudowy... No i dupa blada :)

    Trzeba będzie kupić inną płytę chyba. I cała walka na próżno.

  • 12. Data: 2016-02-15 15:53:45
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Trzeba będzie kupić inną płytę chyba. I cała walka na próżno.

    aaa...na szczęście jest kontroler na PCI z wewnętrznym gniazdem do
    kupiernia. Zawsze to taniej niż nowa płyta.

  • 13. Data: 2016-02-15 15:57:30
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 15 Feb 2016 15:41:02 +0100, sundayman napisał(a):

    > A ja potrzebuję podłączyć
    > gniazda z przodu obudowy... No i dupa blada :)

    No to krótki przedłużacz USB, ucinasz, lutujesz, wtykasz z tyłu i
    pozamiatane :) Pójdzie dla v.3.0?
    --
    Jacek
    -Jeden człowiek nigdy nie może wiele zrobić. Wystarczy, żeby to co robi,

  • 14. Data: 2016-02-15 16:29:53
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > No to krótki przedłużacz USB, ucinasz, lutujesz, wtykasz z tyłu i
    > pozamiatane :) Pójdzie dla v.3.0?

    Po pierwsze - nie wiem, czy pójdzie, a po drugie - ten wewnętrzny (na
    mobo) USB ma inne gniazdo. Trzeba by ucinać, lutować - pewnie by nie
    działało...

    No znalazłem toto

    http://www.komputronik.pl/product/212895/Sprzet_komp
    uterowy_/Podzespoly/i_tec_PCIe_Card_USB_3_0_SuperSpe
    ed_2x_External_1x_Internal_20pin.html

    zaraz wsiadam i jadę kupić. To załatwi sprawę.
    Ale jak to się stało, że ja tego nie zauważyłem kupując płytę...
    Jak się robi 10 rzeczy na raz to potem takie kwiatki.

  • 15. Data: 2016-02-15 17:43:39
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 15 lutego 2016 15:57:31 UTC+1 użytkownik Jacek Maciejewski
    napisał:

    > No to krótki przedłużacz USB, ucinasz, lutujesz, wtykasz z tyłu i
    > pozamiatane :) Pójdzie dla v.3.0?

    Teraz często nawet tanie chińskie obudowy mają okrągłe dziury do wetknięcia
    wężyków od chłodzenia wodnego. Idealne w tym zastosowaniu!

    Pozdrawiam,
    --
    Karol Piotrowski