  • 1. Data: 2009-12-14 06:56:35
    Temat: [m43] GF-1 vs. E-P2
    Od: "gietrzy" <c...@g...pl>

  • 2. Data: 2009-12-14 08:03:25
    Temat: Re: [m43] GF-1 vs. E-P2
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

  • 3. Data: 2009-12-14 09:29:43
    Od: "gietrzy" <c...@g...pl>

  • 4. Data: 2009-12-14 09:33:21
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "gietrzy" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:46b9.00000018.4b260587@newsgate.onet.pl...
    >> > http://tinyurl.com/ycgzpnj
    >> Mi nie działa
    >
    > Mi na IE8 też???
    > Na FF trzeba "zezwolić"

    Zgadza sie. Na IE8 nie działa a na FF dziala :)

  • 5. Data: 2009-12-14 12:51:54
    Od: "cztery" <r...@d...trzy>

    > http://tinyurl.com/ycgzpnj

    I co z tego skoro tego panasonica nie mozna nigdzie obejrzec a kupic w
    Polsce tylko w sklepie online panasonica.
    Chcialem sobie sprawic prezent na gwiazdke ale 3600zl w ciemno nie wydam.
    BTW, kretynska jest rowniez polityka sprzedazy GH1. Nie mozna kupic tego
    aparatu np. z nalesnikiem czy krotkim kitem. Sa zestawy tylko ze
    spacerzoomem 14-140 ktory mi nijak nie jest potrzebny.

  • 6. Data: 2009-12-14 12:58:19
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Przy okazji pena - wyjątkowo zgadzam się z tym panem:
    http://www.swiatobrazu.pl/kolejna_reklama_pena_z_kev
    inem_spacey.html
    :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 7. Data: 2009-12-14 13:08:00
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    Janko Muzykant pisze:
    > Przy okazji pena - wyjątkowo zgadzam się z tym panem:
    > http://www.swiatobrazu.pl/kolejna_reklama_pena_z_kev
    inem_spacey.html
    > :)

    Właśnie miałem Ci to podesłać na dpreview.com są już wszystkie chyba z
    5. Najbardziej mi się podoba historia o Kapitanie Kamerze ;) co to
    torby, kamizelki, i bóg wie co ;) no i faktycznie fajnie jest mieć parę
    dobrych strzałów dla siebie i niż ileś tysięcy na dysku :).

    --
    Pozdrawiam.
    Bartko.

  • 8. Data: 2009-12-14 14:56:14
    Od: MariuszF <f...@f...pl>

    cztery wrote:

    > I co z tego skoro tego panasonica nie mozna nigdzie obejrzec a kupic w
    > Polsce tylko w sklepie online panasonica.

    nie tylko. jesli masz blisko do MediaM to moze stoi na polce z ob 20 mm
    i z zoomem. W Poznaniu stoi.

    pzdr,m

  • 9. Data: 2009-12-14 15:47:05
    Temat: Re: GF-1 vs. E-P2
    Od: cinsan <m...@g...com>

    On Dec 14, 3:56 pm, MariuszF <f...@f...pl> wrote:

    > nie tylko. jesli masz blisko do MediaM to moze stoi na polce z ob 20 mm
    > i z zoomem. W Poznaniu stoi.
    >
    > pzdr,m

    Za jedyne? Jeśli można spytać.

    Marcin

  • 10. Data: 2009-12-14 17:43:08
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik MariuszF napisał:
    > nie tylko. jesli masz blisko do MediaM to moze stoi na polce z ob 20 mm
    > i z zoomem. W Poznaniu stoi.

    Cześć!
    Czy gdziekolwiek widziałeś tego naleśnika 20mm osobno? Interesuje mnie
    również zoom 7-14. Panasonic - żeby nie było wątpliwości. Nawet zadałem
    pytanie polskiemu przedstawicielowi (panasonic.pl) i też nie wiedzieli,
    kiedy go wprowadzą na nasz rynek.
    Maciek