  • 11. Data: 2010-04-30 16:11:46
    Temat: Re: linka z uszczelnieniem ?
    Od: "blur" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Don Pedro" <n...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:hre1f9$ik7> Bry,

    > co wlałeś do pancerza? Niektóre oleje są na to za gęste i albo nie wnikną
    > głębiej, albo zaklajstrują jeszcze bardziej. Druga rzecz - osłona
    > teflonowa wewnątrz pancerza może być przetarta i linka wymaga wymiany
    > pomimo, że tego nie widać. Trzecia opcja - linka gdzieś wewnątrz pancerza
    > się strzępi albo się zagięła.

    Uff, sukces

    Po 2 godzinach walki, wkrętarką, ruchami posuwistymi, zużyciu całego
    pojemnika WD40 oraz na koniec potraktowaniu sprężonym powietrzem o wartości
    8 atmosfer udało się przedmuchać linkę, później zapodałem olej tą samą
    metodą ciśnieniową :) teraz sprzęgło chodzi 50% lżej niż na początku, 3
    sezony się męczyłem, ale jaki za to mam uścisk w lewej ręce ;)

    dla zainteresowanych Toszkiem

    http://www.zlotzlotejkaczki.pl/

    a pomiar oleju w czerepie tutaj :

    http://www.szpitaltoszek.pl/