  • 1. Data: 2010-12-01 17:41:51
    Temat: liczniki kodów źródłowych - nowe wersje!!!
    Od: bobas <b...@o...pl>

    Na stronie: http://linecounter.cba.pl/
    dostępne są 2 liczniki kodów źródłowych (to skrypty konsoli!!!).
    1. lc.py - to skrypt napisany w Pythonie3
    2. lc.sh - to skrypt napisany w powłoce Bash

    Nowości to:
    a) uzupełnione filtry włączające i wykluczające (po analizie skanowana
    katalogu z Qt SDK 2010.05)
    b) poprawiony help i czytelniejszy raport końcowy (tylko lc.py)
    c) poprawione 2 błędy w lc.sh
    1. przycinanie info o przeskanowanym pliku (w niektórych przypadkahc)
    2. dzielenie przez 0 gdy nie przeskanowano żadnych plików

  • 2. Data: 2010-12-02 06:06:50
    Temat: Re: liczniki kodów źródłowych - nowe wersje!!!
    Od: Maciej Pilichowski <P...@g...com>

    On Wed, 01 Dec 2010 18:41:51 +0100, bobas <b...@o...pl> wrote:

    >Nowości to:

    Wyswiadcz nam przysluge i dodaj na stronie feed RSS -- bedziesz mogl
    przystopowac te reklamy na grupie.

    --
    Moja wyprzedaz wszystkiego: ksiazki, plyty, filmy.
    http://www.garaz.pol.pl/

  • 3. Data: 2010-12-04 17:20:17
    Temat: Re: liczniki kod?w ?r?d?owych - nowe wersje!!!
    Od: bobas <b...@o...pl>

    > Wyswiadcz nam przysluge i dodaj na stronie feed RSS -- bedziesz mogl
    > przystopowac te reklamy na grupie.

    Pomyślę nad tym, tylko tak się teraz zastanawiam, czy takie liczniki
    komuś się podobają i czy warto je rozwijać?

    A tak na ten moment, to jest grupa pl.comp.nowe-programy i tam też
    wrzuciłem trochę info.