  • 1. Data: 2010-03-25 19:58:37
    Temat: A jednak da się elegancko prowadzić kanał telewizyjny
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    O Jakim kanale mowa?

    O Comedy Chanel.
    Kanał z fajną ofertą programową, czasami trafiają
    się prawdziwe rodzynki. Generalnie bardzo dobrze dobrany
    repertuar.

    Zapytacie: Gdzie ta elegancja?

    Zobaczcie blok reklamowy tej stacji:
    - normalna głośność (bez kompresowania czyt. "wystrzelenia dźwięków w górę")
    - zegar odliczający czas pozosały do końca bloku (szok, co na to
    reklamodawcy?)
    - konkretne reklamy, żadnej szmiry (sądzę że weryfikują je przed przyjęciem
    emisji)

    Nie wiem dlaczego ale ten kanał jest po prostu ... elegancki
    Przełączcie na TVN ... i porównajcie.

    Nie muszę chyba nikomu udowadniać że nie jestem jego właścicielem
    ani pracownikiem :-)

    --

    Tomy M. www.ansibl.com

  • 2. Data: 2010-03-25 20:52:54
    Temat: licznik odliczania reklam w programach tv - fajny pomysl
    Od: a...@p...pl

    bylo: Re: A jednak da się elegancko prowadzić kanał telewizyjny

    >- normalna głośność (bez kompresowania czyt. "wystrzelenia dźwięków w górę")

    to podobno ma sie zmienic - jakies prawo mialo byc w tej materii.

    >- zegar odliczający czas pozosały do końca bloku (szok, co na to
    >reklamodawcy?)

    a to jest ciekawy pomysl. Fajnie byloby, aby na wszystkich kanalach
    byl OBOWIAZEK informowania widza, ile minut jeszcze beda lecialy
    reklamy!

    --
    ThinkXtra

  • 3. Data: 2010-03-25 21:30:40
    Od: "VSS" <n...@v...pl>

    Tomy M. wrote:
    > - zegar odliczający czas pozosały do końca bloku (szok, co na to
    > reklamodawcy?)

    mtv stosuje to od lat

    --
    VSS
    http://vss.pl

  • 4. Data: 2010-03-26 06:21:23
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid>

    a...@p...pl rzecze:

    > a to jest ciekawy pomysl. Fajnie byloby, aby na wszystkich kanalach
    > byl OBOWIAZEK informowania widza, ile minut jeszcze beda lecialy
    > reklamy!

    I przydałby się jeszcze zakaz chowania znaczka stacji podczas reklam :-)

    Często kota można dostać przy strojeniu tv (kablówka), chcesz sobie
    poustawiać i ponazywać stacje, a tu na połowie (jednakowe!) reklamy...

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 5. Data: 2010-03-26 09:15:30
    Od: "VSS" <n...@v...pl>

    Dominik & Co wrote:
    > Często kota można dostać przy strojeniu tv (kablówka), chcesz sobie
    > poustawiać i ponazywać stacje, a tu na połowie (jednakowe!) reklamy...

    kup porządny tv który ma możliwośc odczytania nazwy stacji z telegazety.

    --
    VSS
    http://vss.pl

  • 6. Data: 2010-03-26 09:21:08
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid>

    VSS rzecze:

    > kup porządny tv który ma możliwośc odczytania nazwy stacji z telegazety.

    I z modułem telepatii, jak stacja telegazety nie emituje?

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 7. Data: 2010-03-26 10:42:05
    Od: "VSS" <n...@v...pl>

    Dominik & Co wrote:
    > VSS rzecze:

    > I z modułem telepatii, jak stacja telegazety nie emituje?

    mam w domu z 50 stacji tv i może 2-3 nie nadają telegazety

    --
    VSS
    http://vss.pl

  • 8. Data: 2010-03-26 11:39:07
    Od: z <z...@g...pl>

    Dominik & Co pisze:

    > I przydałby się jeszcze zakaz chowania znaczka stacji podczas reklam :-)

    Ja bym jeszcze dodał zakaz zmowy puszczania reklam w tym samym czasie. :-)

  • 9. Data: 2010-03-28 09:47:24
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 25.03.2010 a...@p...pl <a...@p...pl> napisał/a:
> [...]
    >
    > a to jest ciekawy pomysl. Fajnie byloby, aby na wszystkich kanalach
    > byl OBOWIAZEK informowania widza, ile minut jeszcze beda lecialy

    Obowiązek byłby dobry, gdyby nakazywał odliczanie nie do końca bloku
    reklamowego - bo to idzie obejść - ale do końca przerwy w programie
    przerwanym, np we filmie, do wznowienia emisji filmu. Bo w przerwie
    we filmie jest kilka bloków reklamowych, po 2-3 minuty, a przerwa we
    filmie potrafi trwać 15-20 minut.

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".

  • 10. Data: 2010-03-28 14:21:10
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Fri, 26 Mar 2010 10:15:30 +0100, "VSS" <n...@v...pl> wrote:

    >kup porządny tv który ma możliwośc odczytania nazwy stacji z telegazety.

    Tak jest. A co to za stacja "TG1 S"? A "TVP S"?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280