  • 11. Data: 2010-03-28 18:18:03
    Temat: Re: licznik odliczania reklam w programach tv - fajny pomysl
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    Użytkownik "Sergiusz Rozanski" <w...@s...com> napisał w
    wiadomości

    > Obowiązek byłby dobry, gdyby nakazywał odliczanie nie do końca bloku
    > reklamowego - bo to idzie obejść - ale do końca przerwy w programie
    > przerwanym, np we filmie, do wznowienia emisji filmu. Bo w przerwie
    > we filmie jest kilka bloków reklamowych, po 2-3 minuty, a przerwa we
    > filmie potrafi trwać 15-20 minut.

    Jest na to zajebiście prosty sposób (na te długie bloki).
    Nie ogladaj tej szmirowatej telewizji któa takie bloki nadaje.
    Ja nie oglądam ... i mam wrażenie że nic nie tracę :-)
    Polsatu ze 3 lata nie widziałem ... tylko Kiepskich mi szkoda :-)

    --

    Tomy M. www.ansibl.com

  • 12. Data: 2010-03-29 04:12:21
    Od: "AnToni" <j...@m...pl>

    Użytkownik Tomy M napisał w
> [...]
    > Ja nie oglądam ... i mam wrażenie że nic nie tracę :-)
    > Polsatu ze 3 lata nie widziałem ... tylko Kiepskich mi szkoda :-)

    Również nie oglądałem Polsatu ze względu na długie bloki reklamowe,
    szczegolnie przed losowaniem Lotto wnierwiała mnie sytuacja gdy około 21:10
    rozpoczynał się blok reklam kończył około 21:25, nadawano film i o godz
    21:30 było losowanie Lotto. Więc podobnie jak Ty zbojkotowałem Polsat...do
    czasu zakupu nagrywarki z dyskiem, polecam ten sposób ominięcia reklam.

    Pozdrawiam A.

  • 13. Data: 2010-03-29 04:35:35
    Od: "AnToni" <j...@m...pl>

    Użytkownik VSS napisał :

    > mam w domu z 50 stacji tv i może 2-3 nie nadają telegazety

    Tak z ciekawości zapytam, o kanały : paczki Discovery,Animal Planet,
    Planete, Disney XD, MiniMini, AXN?
    Jeśli masz to czy te stacje emitują Telegazetę?

    Pozdrawiam A.

  • 14. Data: 2010-03-29 08:13:16
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    Użytkownik "AnToni" <j...@m...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > godz 21:30 było losowanie Lotto. Więc podobnie jak Ty zbojkotowałem
    > Polsat...do czasu zakupu nagrywarki z dyskiem, polecam ten sposób

    Mam teraz tuner z nagrywarką, jednak musiałby kupić
    tuner Polsatu aby ogladać Polsat. Jakoś nie widzi
    mi się płacenie kolejnego abonamentu. Telewizji
    naziemnej nie odbieram żadnej. Nic nie wskazuje również
    na to aby w Polsce miało działać DVB-T. Emitel nie
    zamierza wywiązywać się z tego co sam deklarował.
    Od jutra powinna zacząć się transmisja DVB-T z nadajnika
    Śnieżne Kotły ale z tego co mówią ludzie Emitela na
    ich forum to się nie zacznie wcale. DVB-T stanęło
    z przyczyn ustawowych i postoi jeszcze pewnie kupę czasu.

    W sumie teraz można oczekiwać na start jakiś fajnych pirackich
    stacji telewizyjnych w Internecie, kilka lat temu przewidziałem
    ich powstanie i nadal jestem o tym przekonany. Już teraz przekaz
    Internetowy przewyższył jakością przekaz telewizyjny.
    Telewizja zaczyna się cofać (patrz TVN nadający 430 lini)
    więc dystans powiększa się jeszcze bardziej.
    Oferta np. VOD Cyfry+ czy TPSA jest nienormalna, jest
    po prostu idiotyczna (10-13 zł za film). Wszystko wskazuje
    więc na to że to już ostatnie podrygi telewizji dla mnie.

    Podsumuję to tak:

    - Proszę wymienić najlepsze Pana zdaniem kanały telewizyjne ...
    - YOU TUBE, GOOGLE VIDEO, RAPIDSHARE, WOLNE MEDIA TV itd. :-)

    Tak na marginesie to poszukuję jakiegoś odtwarzacza VIDEO/LAN/HDD/FTP
    zbudowanego na Linuxie, chętnie z wejściem analogowym video.
    Oczywiście z możliwością ogladania YOU TUBE itp. Myślę że
    zamienię tuner na takie pudełko już niebawem. Oferta takiego
    sprżetu jest spora, brak mi jednak fachowego rozeznania, np.
    MANTA przedstawia się nieźle w stosunku cena/możliwości jednak
    z pewnością jest bardzo awaryjna. Oczywiście 2000 zł nie mam
    zamiaru zapłacić, szukam czegoś za rozsądne pieniądze (600-800zł)

    --

    Tomy M. www.ansibl.com