    From: Sylwester Łazar <i...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Odp: Odp: lekko [OT] - szukam auta...;) chętnie od grupowicza
    Date: Thu, 5 Aug 2010 16:23:18 +0200

    > Dlaczego z Niemców robisz szmaty nie rozumiem, zazdrościsz im tego, że
    > są bardziej do przodu w porównaniu z polską?
    >
    > --
    > krzysiek82
    Znam wielu Niemców, co do których nawet przez myśł mi by nie przeszło, aby
    ich tak nazwać.
    Mówiłem już, że to Ty musisz uważać co piszesz.
    Proszę Cię, nie wmawiaj mi, że ja uważam, że to co TY napisałeś jest prawdą.
    Jesteś jeszcze bardzo młody i Twoje poglądy się dopiero kształtują,
    co widać na tej grupie, bo często polemizujesz i popadasz w skrajności.
    Bez urazy. Lubię Cię.
    Nie odpowiadaj na ten temat, bo to nie miejsce na zaczepki.
    Zwróciłem Ci (może mało grzecznie - za co przepraszam) tylko uwagę,
    aby nie wynosić tzw. kultury technicznej Niemiec nad poziomy realne.
    Ja uważam, że kultura jest WSZĘDZIE taka sama.
    Raz lepsza, raz gorsza.
    Nazwanie całego narodu szmatami, albo ludźmi o wyższej kulturze technicznej,
    to są takie same skrajności.
    EOT,
    S.