  • 21. Data: 2011-01-07 00:51:53
    Temat: Re: Skuter śnieżny.
    Od: zefir <z...@S...pl>

    W dniu 06.01.2011 23:00, KJ Siła Słów pisze:

    > A mnie sie wydaje ze ilosc czasu potrzebna polskim goralom zeby sie
    > dogadac dla wspolnej korzysci odroznia ich znakomicie od pozostalych
    > europejskich gorali.

    E tam, kiedyś czytałem, że słowaccy czy czescy górale to naszym
    zazdroszczą przedsiębiorczości. Co nie zmienia faktu, że przeciętny
    góral to najchętniej zaciukał by ciupagą takiego co mu pole depcze,
    choćby i komosą było zarośnięte. A o dwa metry kwadratowe gotów jest
    szlajać się po sądach kilka lat. Znam takich z autopsji.

    --
    pzdr.
    zefir

  • 22. Data: 2011-01-07 08:30:59
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Tytus" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Siemka
    > *** "Qlfon" Nie pojmę tego:
    > czym komu jazda skuterem po śniegu na czyimś polu szkodzi?
    > Gorale na calym swiecie sa chyba podobni....

    Górale to chuje. Gadają po chujowemu i okradają ludzi.

    --
    Grzybol

  • 23. Data: 2011-01-07 10:02:33
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-01-07 01:33, Jacot pisze:

    > Piszesz to na podstawie systematycznej lektury 'superfaktu' oraz
    > poglebionej analizy 'szpilek na giewoncie'?;)

    Z pamięci pisze.

    KJ

  • 24. Data: 2011-01-07 17:08:24
    Od: Jarosław Zawiła <j...@p...onet.pl>

    Dnia 06-01-2011 o 22:55:14 Kuczu napisał(a):

    > Czy czytajac to mam ukleknac ? Pytamboniewiem.

    Aż tak Cie poruszylo?

    --
    jarek67

  • 25. Data: 2011-01-07 17:12:41
    Od: Jarosław Zawiła <j...@p...onet.pl>

    Dnia 07-01-2011 o 01:51:53 zefir <z...@s...pl>
    napisał(a):

> [...]
    > ciupagą takiego co mu pole depcze, choćby i komosą było zarośnięte. A o
    > dwa metry kwadratowe gotów jest szlajać się po sądach kilka lat. Znam

    Ja tam nie wiem, gdzie jest ta Autopsja (bom z Beskidów), ale podobają mi
    się tamtejsi Górale. Żeby tak się poświęcać dla zasad. Ja tam jestem
    leniwy i odpuszczam.

    --
    jarek67

  • 26. Data: 2011-01-07 22:04:21
    Od: zefir <z...@s...pl>

    W dniu 07.01.2011 18:12, Jarosław Zawiła pisze:

    > Ja tam nie wiem, gdzie jest ta Autopsja (bom z Beskidów), ale podobają
    > mi się tamtejsi Górale. Żeby tak się poświęcać dla zasad. Ja tam jestem
    > leniwy i odpuszczam.

    Ja o beskidzkich góralach właśnie. A z tymi zasadami to bym nie
    przesadzał, pilnowanie własności to jedno a polaczkowate podejście to
    drugie. Prosty przykład: jeden gość robi płot i niechcący (źle
    wymierzył) wchodzi 20cm na działkę sąsiada, sąsiad robi awanturę,
    słusznie zresztą, no to gość mówi, ok. tutaj wlazłem na Twoją działkę,
    to weź sobie te 20cm z drugiej strony (za działką sąsiada była znów
    działka tego od płotu).Odpowiedź? Nie i chuj, chcę właśnie te 20cm
    zajęte przez płot. Zasady? Zwykłe kurewstwo. Zresztą eot, mam za dużo
    takich przykładów, żeby wierzyć w miłość do ziemi.

    --
    pzdr.
    zefir

  • 27. Data: 2011-01-08 05:15:55
    Od: Jarosław Zawiła <j...@p...onet.pl>

    Dnia 07-01-2011 o 23:04:21 zefir <z...@s...pl>
    napisał(a):

> [...]
    > zajęte przez płot. Zasady? Zwykłe kurewstwo. Zresztą eot, mam za dużo
    > takich przykładów, żeby wierzyć w miłość do ziemi.

    Po pierwsze primo to trzeba się dobrze przykładać, nawet do mierzenia.
    Jak ty sobie wyobrażasz wzięcie ziemi gdzie indziej, a geodezja, a księgi
    wieczyste? robienie takiego dziadostwa jest rodem z rosyjskiego zaboru, i
    zostało nazwane jako polaczkowate wlasnie. Porządek musi być. Od samego
    początku.
    A co ważniejsze to trzeba dobrze żyć z ludźmi.

    EOT z mojej strony.

    --
    jarek67

  • 28. Data: 2011-01-08 11:42:06
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-01-07 18:08, Jarosław Zawiła pisze:

    > Aż tak Cie poruszylo?

    Tak, zwlaszcza JPII.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 29. Data: 2011-01-10 10:24:01
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    Kuczu napisał(a):
    > Tak, zwlaszcza JPII.

    Gdzie czlowiek nie popatrzy to tylko jebac policje i jebac policje.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 30. Data: 2011-01-24 19:12:55
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    Qlfon napisał(a):

    > W sensie, że zbudowanie płota w górach jest trudniejsze niż na
    > równinie? Czy oranie pola? Jakby nie patrzeć pół płotu robią pod górę,
    > pół pola orzą pod gorę a potem w dół więc bilans wysiłku wyjdzie na zero:)

    No... Miastowemu moze sie tak zdawac.
    W rzeczywistosci, niestety, oranie w dol (a potem pod gore), podobnie
    jak budowa plota w dol (a potem pod gore), jest trudniejsze nizli na
    rowninie.
    To tak, w kwestii merytorycznej...
    --
    zbigi i stopka zastepcza