  • Data: 2011-01-03 20:24:59
    Temat: [lekki OT] Skuter śnieżny.
    Od: Qlfon <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Może to OT będzie, bo w sumie to bez kół się porusza ale pierwszy raz
    w życiu miałem okazję pojeździć skuterami śnieżnymi. najpierw jakaś
    turystyczna kanapa od Yamahy na długiej gąsienicy - fajne z pasażerem
    ale szłau nie robiło a i jakoś mało zwrotne toto. Na drugi dzień
    umówiłem się z przewodnikiem na trochę większe emocje - 0,7l, 140KM z
    dwusuwa - matko i córko:) Szkoda ze to tyle chla (przy tym co
    jeździliśmy (świeży, nieprzetarty śnieg ok 40 cm, sporo podjazdów,
    długich trawersów i trochę po lesie + dwa potoki)) to podobno do 40l na
    godzinę i w moich stronach to trochę niepraktyczne. Pewnie wszyscy już
    to maja za sobą ale jak dla mnie to zabawa dla ludzi z dużymi cojones:)
    Siedzę teraz i na YT patrzę co to ludzie na tym nie wyrabiają.
    Nie mogłem się powstrzymać:)
    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050