  • Data: 2011-01-06 05:42:33
    Temat: Re: Skuter śnieżny.
    Od: "Tytus" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Siemka

    *** "Qlfon" Nie pojmę tego:
    czym komu jazda skuterem po śniegu na czyimś polu szkodzi?

    Gorale na calym swiecie sa chyba podobni....
    Mi pare lat temu ktos zwrocil uwage ze dojezdzajac do wyciagu na nartach
    moge:
    "uszkodzic jego plot - ktory jest tam pod sniegiem"
    Nie dostalem tej informacji bedac gosciem w pensjonacie, ze moge zlamac
    sobie noge, czy uszkodzic sprzet, tylko goral wyrazil swoja troske o swoj
    jebany plotek ukryty pod 3 m sniegiem.
    Pozostalo mi sie cieszyc ze w ogole pozwolil mi dojezdzac do wyciagu :)

    --
    Tytus
    żółta motorynka