  • 1. Data: 2012-05-07 19:33:37
    Temat: łatwo hakowalny ARM
    Od: ec404 <e...@g...pl>

    Witam,

    Zakładając, że procesory ARM zadomowiły się u nas w mieszkaniach, mam
    pytanie odnośnie wyboru sprzętu do postawienia jako router/FS i do zabawy.

    Chodzi mi o jakieś urządzenie oparte na procesorze ARM (w zasadzie w
    architekturze arm), gdzie mógłbym wgrać własny OS, np. Linux, nie
    ukrywam najnowszego Debiana na 2.6.3x.

    Wiem że istnieją do tego różne modele (Linksys WRT) i openwrt/dd-wrt,
    ale tego Linksysa akurat nie chcę.

    Pytanie
    Jaki inny sprzęt "do dostania ze sklepu" polecacie ?
    Powtórzę - do dostania od ręki w sklepach :)

    -ec

  • 2. Data: 2012-05-07 20:06:14
    Temat: Re: łatwo hakowalny ARM
    Od: Kasa przyjmie <i...@...c>

    W dniu 2012-05-07 19:33, ec404 pisze:
> [...]
    >
    > Pytanie
    > Jaki inny sprzęt "do dostania ze sklepu" polecacie ?
    > Powtórzę - do dostania od ręki w sklepach :)

    Zacznij od sprawdzenia co jest wspierane.

    http://wiki.openwrt.org/toh/start

  • 3. Data: 2012-05-08 18:50:26
    Od: ec404 <e...@g...pl>

    > Zacznij od sprawdzenia co jest wspierane.
    > http://wiki.openwrt.org/toh/start

    Sorry, ale po co mi dajesz liste 500 modeli ?

    Nie pomogles zbytnio, a ja mialem nadzieje ze nie bede pierwszy i ktos
    juz instalowal np. Debiana 6 na urzadzeniu X, dostepnym ze sklepu.

    Nie sadze, aby bylo to malo popularne "hobby", patrzac na ilosc filmikow
    na YT. Niestety prawie wszystkie urzadzenia prezentowane juz nie do
    dostania.

    -ec

  • 4. Data: 2012-05-08 19:12:33
    Od: Kasa przyjmie <i...@...c>

    W dniu 2012-05-08 18:50, ec404 pisze:

> [...]
    >
    > Nie sadze, aby bylo to malo popularne "hobby", patrzac na ilosc filmikow
    > na YT. Niestety prawie wszystkie urzadzenia prezentowane juz nie do

    Enteligencja to ty nie grzeszysz zbytnio a bierzesz sie za debiana i to
    najnowszego na urzadzenia embedded ?

    http://www.debian.org/ports/arm/
    zycze powodzenia