  • Data: 2014-08-15 10:43:54
    Temat: laptop jako jednostka centralna?
    Od: the_foe <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Stoje przed wyzwaniem upgrade sprzetu, bo mój obecny skonczył własnie 9
    lat gdzie tylko dysk wymieniłem.
    Chciałem dokupic nowe bebechy, ale człowiek sie starzeje i hałas
    wentylatorów troche zaczyna doskwierać ;)
    Myślę więc o kupnie laptopa który w 99% ma działać jak jesnostka
    centralna PC. Osobna klawiatura i zewnetrzny monitor.
    Monitor mam z DVI, rozumiem ze HDMI->DVI to zaden problem?
    Gorzej z rozdzielczością bo monitor ma 1280x1024 (zalezy mi na takim
    formacie- jest dla mnie optymalny). I tu najwazniejsze pytanie, czy
    jakies zintegorawne grafy potrafią klonować ekran z różnymi
    rozdzielczosciami? Albo przynajmniej które umozliwiają ustanowienie
    zewnetrzny monitor jako głowny z jego natywną rozdzielczością?
    Co do zewnetrznej klawiatury: wystarczy po prostu kupić jakąkolwiek na
    usb i musi działać, czy producenci ustawiają tu jakieś przeszkody?

    Dzieki za pomoc.

    --
    @foe_pl