  • 71. Data: 2015-10-09 09:21:53
    Temat: Re: Smart Switch i Galaxy S3
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2015-10-08 o 19:46, Pszemol pisze:

    > iPhone tak jak inne telefony mogą się zgubić, zepsuć,
    > spalić, utopić, zgnieść czy zostać ukradzione i backup
    > się przydaje w nich tak jak w każdym innym telefonie.
    >
    > A jak się przerwie upgrade osa w trakcie jego trwania
    > to pewnie zostanie tylko pracujący bootloader, czyli
    > ten tryb awaryjny ktróry pokazałeś - w Androidzie też
    > taki tryb pracy jest, nie mów że nie wiedziałeś...

    Widziałem raz w Galaxy S lata temu - z mojej winy, bo bez przygotowania
    wgrywałem SlimROM (szajsunga już nie używam i nie będę).
    Nie miałem backupu, jednak po wgraniu systemu prawidłowo po kilkunastu
    minutach miałem na telefonie wszystkie kontakty, fotki do nich,
    aplikacje wcześniej zainstalowane. Fotki były na dropboxie.
    Straciłem jedynie SMSy i dlatego zacząłem używać SMS Backup&Restore - od
    dawna już nie używam, bo mam to w swoim programie do SMS :)

    PZDR
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 72. Data: 2015-10-09 10:47:25
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    W dniu 2015-10-09 o 03:12, Pszemol pisze:
    > "LordBluzg(R)" <s...@o...com> wrote in message

    28-kies-will-not-recognize-my-galaxy-siii.html

    > Nie jest taki zły... Po prostu nie umiałeś go użyć...

    ZERO komunikatu wcześniej. Zwyczajne wyudzanie kasy, jak to ma w
    zwyczaju Apple robić :)

    > Komputer na którym chcesz zarchiwizować aplikacje czy inne
    > zakupione elementy (muzyka, ebooki, filmy, itp) musi być
    > dołączony do listy zaufanych komputerów na Twoim koncie.
    > Robisz to z iTunes, z menu File->Devices->Transfer Purchases.
    > To jest część ich "copy protection". Być może nie rzuca Ci się
    > to w oczy, ale gdybyś na dowolnym komputerze mógł
    > archiwizować zakupione aplikacje to jak sobie wyobrażasz
    > ochronę copyright?

    Tak jak ma to zrobione Android. Weryfikacja następuje od strony
    utworzonego konta przy pomocy telefonu a nie komputera czy
    oprogramowania do backupu. To jakiś idiotyzm Apple, żeby komputer od
    backupu dodawać do konta!

    > Jesteś pewny, że cokolwiek przywraca?

    Mi wiele razy przywracało, używam tego programu od lat. Robiłem wiele
    razy backup z Nokii i odtwarzałem np na Sony lub odwrotnie czy z systemu
    WM na coś innego.

    > Bo to mi wygląda jak program do robienia raportów pdf
    > z telefonów przestępców, do użytku przez Policję...

    To ściągnij i sprawdź. Znów marudzisz.

    --
    LordBluzg(R)
    Get out of the road if you want to grow old.

  • 73. Data: 2015-10-09 20:00:32
    Temat: lampucera pszemol z ilorazem inteligencji = MINUS piecdziesiat
    Od: organization of detecting morons <i...@e...pests.org>

    usrael'ska prukwa ze SZCZYkago ze sromem w poprzek najebala kretynizmow:
    > ... pest, dreck, szambo - ocenzurowano

    typowa usrael'ska wiedzma, zbiegla z neopeerelu: http://tinyurl.com/o3n5nbg
    wypasiona na zapomogowych bonach zywnosciowych; tj. padlinie z mc.kaczka, z
    jednorazowa dotacja na srajfuna z wodostrzykiem...

    ==-->>> http://tinyurl.com/qbukev5 !!!

    --
    taki http://tinyurl.com/pfvt6kb koniec czeka najparszywsze
    scierwo universum: usrael, angoli i neofaszystow germanskich

  • 74. Data: 2015-10-09 20:00:50
    Od: organization of detecting morons <i...@e...pests.org>

  • 75. Data: 2015-10-09 20:01:00
    Od: organization of detecting morons <i...@e...pests.org>

  • 76. Data: 2015-10-09 20:01:10
    Od: organization of detecting morons <i...@e...pests.org>

  • 77. Data: 2015-10-09 20:01:19
    Od: organization of detecting morons <i...@e...pests.org>

  • 78. Data: 2015-10-09 20:01:30
    Od: organization of detecting morons <i...@e...pests.org>

  • 79. Data: 2015-10-10 01:31:50
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > ZERO komunikatu wcześniej.
    > Zwyczajne wyudzanie kasy, jak to ma w zwyczaju Apple robić :)

    Nie bardzo rozumiem - jakie wyłudzanie kasy?
    Przecież nie musisz kupić jeszcze raz -- pisałem że nie umiesz użyć.

    > Tak jak ma to zrobione Android. Weryfikacja następuje od strony
    > utworzonego konta przy pomocy telefonu a nie komputera czy oprogramowania
    > do backupu. To jakiś idiotyzm Apple, żeby
    > komputer od backupu dodawać do konta!

    Nikt Ci nie każe. Aplikacje zawsze możesz ściągnąć z AppStore
    jeszcze raz, bo są powiązane z Twoim kontem... Ale jak chcesz
    binarki zrzucić na komputer, dla późniejszego odtworzenia ich,
    to komputer musi być powiązany z kontem. Co tu dziwnego?

    W świecie Androida sprzedasz komuś apka za 20 dolców a on
    zrzuci binarkę na dowolny komputer i potem odtworzy na
    dowolny telefon z Androidem, innym kontem? Żartujesz, tak?

    > Mi wiele razy przywracało, używam tego programu od lat. Robiłem wiele razy
    > backup z Nokii i odtwarzałem np na Sony lub odwrotnie czy z systemu WM na
    > coś innego.

    Od wielu lat używasz darmowy trial czy kupiłeś wersję komercyjną?

    > To ściągnij i sprawdź. Znów marudzisz.

    Mam lepsze rzeczy do robienia :-) Ale przy najbliższej okazji...

  • 80. Data: 2015-10-11 18:43:17
    Temat: SKRAJNA TROLL-locha, lampucera pszemol z ilorazem inteligencji = MINUS szescdziesiat
    Od: internet savage cleaning of the carcase <o...@e...pests.org>

    "pszemol usraelska PODINSEKTA" <p...@p...com> sulcus in message:

    > ... parszywe *LAJNO* ocenzurowano!

    wiedzmo myj pizde, *CUCHNIESZ* SKRAJNA *GLUPOTA*,

    *WYPIERDALJ* STAD TROLL-locha !!!

    *NATYCHMIAST* *WYPIERDALJ* STAD TROLL-locha !!!

    a wy *chuje* nie *trollujcie* z ta locha, bo zaliczacie sie
    jak ona do *PODINSEKTOW* !!!

    "kto w demokracji nie jest czujny, obudzi sie w dyktaturze" goethe
    "gdy bezprawie staje sie prawem, opor staje sie obowiazkiem" brecht

    god bless you Putin http://tinyurl.com/oznl5c2 prawnik w austriackim
    ministerstwie obrony komentuje

    inwazja SCIERWA http://tinyurl.com/nm2y7b7

    morde na klodke http://tinyurl.com/lsflqsb STASI 2