    Subject: Re: Smart Switch i Galaxy S3
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    From: Mirek Ptak <n...@n...pl>
    Date: Fri, 9 Oct 2015 09:21:53 +0200

    W dniu 2015-10-08 o 19:46, Pszemol pisze:

    > iPhone tak jak inne telefony mogą się zgubić, zepsuć,
    > spalić, utopić, zgnieść czy zostać ukradzione i backup
    > się przydaje w nich tak jak w każdym innym telefonie.
    >
    > A jak się przerwie upgrade osa w trakcie jego trwania
    > to pewnie zostanie tylko pracujący bootloader, czyli
    > ten tryb awaryjny ktróry pokazałeś - w Androidzie też
    > taki tryb pracy jest, nie mów że nie wiedziałeś...

    Widziałem raz w Galaxy S lata temu - z mojej winy, bo bez przygotowania
    wgrywałem SlimROM (szajsunga już nie używam i nie będę).
    Nie miałem backupu, jednak po wgraniu systemu prawidłowo po kilkunastu
    minutach miałem na telefonie wszystkie kontakty, fotki do nich,
    aplikacje wcześniej zainstalowane. Fotki były na dropboxie.
    Straciłem jedynie SMSy i dlatego zacząłem używać SMS Backup&Restore - od
    dawna już nie używam, bo mam to w swoim programie do SMS :)

    PZDR
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om