  • 11. Data: 2010-11-26 22:28:08
    Temat: Re: lampa z lupą
    Od: "Stan" <k...@i...pl>

    Pewnie stąd:
    http://allegro.pl/lupa-na-glowe-z-lampka-okulary-pow
    iekszajace-i1340727968.html

    Stan

  • 12. Data: 2010-11-26 22:29:52
    Od: Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp>

    On 26/11/2010 14:14, entroper wrote:
    > Użytkownik "Tomotron"<t...@w...pl> napisał w wiadomości

    > polecam raczej zakup okularów (ew. lupy okularowej) i oświetlenia
    > oddzielnie. Bawiłem się takimi podświetlanymi lupami i wygląda to dobrze,
    > dopóki nie musisz czegoś przy pomocy tej lupy zrobić. IMHO niewygodne to
    > jak cholera. Zresztą za 300pln będziesz miał plastikową badziewną soczewkę
    > ze strasznymi zniekształceniami.

    Drogo Wasc kupujesz. Za ?30 kupilem lampe ze szklana soczewka, okragla
    swietlowka. 0402 idzie (jakos) tym lutowac.

    --
    Jerry1111

  • 13. Data: 2010-11-29 15:23:21
    Od: "entroper" <entroper-pocztaonetpeel>

    Użytkownik "Jerry1111" <j...@w...pl.pl.wp> napisał
    w wiadomości news:icpcd3$ri$1@news.onet.pl...
    > Zresztą za 300pln będziesz miał plastikową badziewną soczewkę
    >
    > Drogo Wasc kupujesz.

    Na szczęście nie ja :) ktoś inny wywalił kasę w błoto, bo jak już inni
    powiedzieli - obejrzeć pod tym może się i da, ale coś robić - masakra.

    e.