  • 1. Data: 2011-01-21 12:13:37
    Temat: ladne kwiatki - nagrywarka z hdd ale bez.....
    Od: a...@p...pl

    Czesc,

    ladne kwiatki mozna znalezc. Takie nagrywarki Sony

    RDR-HXD1065
    http://www.sony.co.uk/product/dvd-recorder/rdr-hxd10
    65#pageType=TechnicalSpecs
    RDR-DC505
    http://www.sony.co.uk/product/dvd-recorder/rdr-dc505
    #pageType=TechnicalSpecs

    nie mozna zaprogramowac ich do nagrania "z palca" czyli manual
    recording w specyfikacji jest na NO !!! No chyba, ze jest to zasluga,
    ze sa zgodne z Freeview+ (ten plus pod uslugi sterowania nagrywarkami
    np. seriali ). Ale zeby z ludzi robic kompletnych idiotow i nie
    pozwolic im samodzielnie programowac nagrywarek? Przesada. No chyba ze
    ma to na celu ograniczenie mozliwosci nagrywania niektorych programow?
    Nie ma w EPG to nie nagramy (bo nadawca zablokowal mozliwosc
    nagrywania tej audycji)???

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2011-01-21 16:15:35
    Temat: Re: ladne kwiatki - nagrywarka z hdd ale bez.....
    Od: Brooks <x...@j...pl>

    On Jan 21, 12:13 pm, a...@p...pl wrote:
> [...]
    > ma to na celu ograniczenie mozliwosci nagrywania niektorych programow?
    > Nie ma w EPG to nie nagramy (bo nadawca zablokowal mozliwosc

    A takie NTC w Polsce kiedy bedzie mialo EPG? Nigdy?

  • 3. Data: 2011-01-21 22:15:05
    Od: a...@p...pl

    On Fri, 21 Jan 2011 08:15:35 -0800 (PST), Brooks
    <x...@j...pl> wrote:

    r/rdr-hxd1065#pageType=Techn...
    rdr-dc505#pageType=Technic...

    >A takie NTC w Polsce kiedy bedzie mialo EPG? Nigdy?

    wiec dla mnie programowanie z palca to podstawa!

    --
    ThinkXtra

  • 4. Data: 2011-01-21 22:20:57
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik <a...@p...pl> napisał w wiadomości news:

    > wiec dla mnie programowanie z palca to podstawa!

    Ale o co chodzi?
    Przecież EPG w NTC chodzi bez większych problemów.

  • 5. Data: 2011-01-22 00:02:24
    Od: Brooks <x...@j...pl>

    On Jan 21, 10:20 pm, "Cavallino" <c...@k...pl> wrote:
    > U ytkownik <a...@p...pl> napisa w wiadomo ci news:

    > Ale o co chodzi?
    > Przecie EPG w NTC chodzi bez wi kszych problem w.

    widocznie tam gdzie emitel przeprowadzil uprzednio testy ale u mnie na
    zachodzie nie dziala.

    zdziwiony?
    ja bardzo rozczarowany

    Brooks

  • 6. Data: 2011-01-22 09:00:20
    Od: a...@p...pl

    On Fri, 21 Jan 2011 23:20:57 +0100, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >Ale o co chodzi?
    >Przecież EPG w NTC chodzi bez większych problemów.

    Cavallino, bez urazy, ale znowu dajesz przyklad, ze zabierasz glos a
    nie wiesz w jakiej sprawie. Doczytaj i zrozum.

    Moj post byl po to, aby pokazac ludziom, ze produkuja sprzet, ktory
    traci w pewnych obszarach na funkcjonalnosci. Tu akurat bylo o
    zaprogramowaniu nagrania podajac godzine start/stop itd.

    --
    ThinkXtra

  • 7. Data: 2011-01-22 17:27:22
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Cavallino, bez urazy, ale znowu dajesz przyklad, ze zabierasz glos a
    > nie wiesz w jakiej sprawie. Doczytaj i zrozum.

    Nie, to Ty znowu nie zrozumiałeś co przeczytałeś.
    Nie możesz stawiać braku EPG w NTC jako argument na cokolwiek, ponieważ EPG
    w NTC po prostu JEST, w przeciwieństwie do tego co sugerował Twój
    przedpiszca, a z czym sie ochoczo zgodziłeś.

    Mam czasem wrażenie, że czytasz wyłącznie to co sam napiszesz, a jak
    zobaczysz inną odpowiedź, to się wpieniasz, że ktoś śmie przerwać twoją
    randkę z samym sobą.
    Może więc, jeśli nie jesteś w stanie zrozumieć odpowiedzi, to odpowiadaj
    wyłącznie na swoje posty, wtedy nerwów sobie oszczędzisz.

    > Moj post byl po to, aby pokazac ludziom, ze produkuja sprzet, ktory
    > traci w pewnych obszarach na funkcjonalnosci. Tu akurat bylo o
    > zaprogramowaniu nagrania podajac godzine start/stop itd.

    Ale to nie ten post był, zauważ że na pierwotny post nie odpowiedziałem,
    całkowicie zgadzając się z Twoim stanowiskiem że takie rozwiązanie jest bez
    sensu.

  • 8. Data: 2011-01-24 09:30:30
    Od: a...@p...pl

    On Fri, 21 Jan 2011 13:13:37 +0100, a...@p...pl wrote:

> [...]
    >ma to na celu ograniczenie mozliwosci nagrywania niektorych programow?
    >Nie ma w EPG to nie nagramy (bo nadawca zablokowal mozliwosc

    Callino, to jest podstawa do dyskusji.

    chodzi o to, ze nagrywarki zostaly pozbazwione mozliwosci
    zaprogramowania z "palca". Taka sytuacja wystepuje np. w Polsce w
    analogu (naziemnie, w kablu) gdzie nie jest nadawany zaden EPG w
    analogowym sygnale.

    Mozliwosc zaprogramowania "z palca" byla zawsze odkad wbudowano tunery
    do urzadzen nagrywajacych....a teraz w ramach postepu, taka
    funkcjonalnosc usuwaja (wg wykazu parametrow/funkcjonalnosci ze strony
    producenta).

    --
    ThinkXtra

  • 9. Data: 2011-01-24 09:32:39
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Uzytkownik <a...@p...pl> napisal w wiadomosci

    1065#pageType=TechnicalSpecs
    05#pageType=TechnicalSpecs

    > Callino, to jest podstawa do dyskusji.

    Nie - ja absolutnie nie o tym pisalem, posty Ci sie pomylily.
    Czytaj nastepnym razem na co odpowiadasz.

  • 10. Data: 2011-01-24 09:37:09
    Od: pawell32 <p...@o...pl>

    W dniu 2011-01-24 10:30, a...@p...pl pisze:
> [...]
    > zaprogramowania z "palca". Taka sytuacja wystepuje np. w Polsce w
    > analogu (naziemnie, w kablu) gdzie nie jest nadawany zaden EPG w

    to jak, nie można włączyć nagrywania kiedy nam odpowiada?

    --
    pozdrawiam. pawell32