  • 41. Data: 2017-04-07 15:17:54
    Temat: Re: łączenie akumulatorów
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 6 Apr 2017 16:43:10 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Ten, kto sie boi o swoj alternator, to gasi :-)

    ?? Pierwsze slyszse, zawsze w szkole uczyli by przy rozruchu dawca
    był odpaliny, najlepiej na wyższych obrotach niz wolne.

    --
    Marek

  • 42. Data: 2017-04-07 16:04:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >?? Pierwsze slyszse, zawsze w szkole uczyli by przy rozruchu dawca
    >był odpaliny, najlepiej na wyższych obrotach niz wolne.

    Ale to znaczy, ze sie o swoj alternator nie boisz, czy po prostu nie
    zastanawiales sie nad tym co mu grozi ? :-)

    J.

  • 43. Data: 2017-04-07 16:10:31
    Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    nie polemizuj z europejczykiem,
    oni mają wpojone grantami jedynie słuszne wnioski wolnej europy...

    P.S.
    ostatnio jedna powska kur... z tych zasłużonych sprawdzała, pomagając mi
    frajerowi co się nie zna, sterownik wentylatora "na krótko", podłączając
    do wyjścia jakiejś napięcie... zanim się zorientowałem co europa
    kombinuje to się kurwa oczywiście zjarał... a później to ja musiałem się
    bujać żeby to powskie gówno jakoś uruchomić...

  • 44. Data: 2017-04-07 20:55:19
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    J.F. pisze:
    > Użytkownik "Marek" napisał w wiadomości grup

    > Ale to znaczy, ze sie o swoj alternator nie boisz, czy po prostu nie
    > zastanawiales sie nad tym co mu grozi ? :-)

    Oświeć nas swą wiedzą tajemną.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 45. Data: 2017-04-08 11:19:53
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 7 Apr 2017 16:04:00 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Ale to znaczy, ze sie o swoj alternator nie boisz, czy po prostu
    nie
    > zastanawiales sie nad tym co mu grozi ? :-)

    Co mu może grozić, jak większy prąd idzie i tak przez aku bo tak są
    grubsze kable?
    Nikt z popsutym aku nie będzie oferował siebie jako dawcy, nie?

    --
    Marek