  • 1. Data: 2007-11-17 11:33:26
    Temat: kurnik.pl
    Od: "Arkan" <...@y...pl>

    Tak znany serwis, to już problem polskiego internetu :)
    Działa wam? Bo u mnie od rana nie chce... :(

  • 2. Data: 2007-11-17 14:30:30
    Temat: Re: kurnik.pl
    Od: K <b...@a...chroni.przed.spamem.z.neostrady>

    Arkan pisze:
    > Tak znany serwis, to już problem polskiego internetu :)
    > Działa wam? Bo u mnie od rana nie chce... :(

    moze maja lacze z gtse ?

    ;]

  • 3. Data: 2007-11-17 22:46:41
    Od: "ppawelek" <p...@o...pl>

    mi dziala

    Użytkownik "K" <b...@a...chroni.przed.spamem.z.neostrady> napisał w
    wiadomości news:fhmtu0$5tg$1@news2.ipartners.pl...

  • 4. Data: 2007-11-18 23:32:18
    Od: Marcin Gryszkalis <m...@f...pl>

    Tak sobie myślę, że to może miało związek z podlinkowaniem przez serwis "z
    czuba" (gazeta.pl) w trakcie relacji ostatniego meczu pl-be?
    pozdrawiam
    --
    Marcin Gryszkalis, PGP 0x9F183FA3
    jabber jid:m...@f...pl, gg:2532994