  • 11. Data: 2011-10-23 22:08:24
    Temat: Re: kur*waaa
    Od: "James" <n...@d...for.spam>

    "Songoku" wrote...
    >> Bedziesz musial zrobic przeszczep....
    >
    > Dzięki za dobra instrukcję :)
    >
    > Robiłeś już coś takiego?

    Robilem takie naprawy wielokrotnie. Rozne lampy, rozne pojazdy. Taka sama
    metode stosowalem przy instalacji soczewki bi-xenon w mojej CBR.
    Jesli jestes z okolic Wawy, to moge Ci to nawet zrobic. Placisz za prad i
    dorzucasz browara ;)

    James

  • 12. Data: 2011-10-23 22:33:03
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 296 roku bieżącego, James zeznał(a) jak następuje:

> [...]
    > powoli odciagnij szklo od tylu lampy. Nie dotykaj kleju, uwazaj, zeby
    > ciagnacy sie klej nie pobrudzil nic w srodku lampy. Pozniej
    > wymieniasz odblysnik i skladasz lampe lekko dociskajac klej. Lampa
    > znowu idzie na 10 minut do piekarnika. Po wyjeciu dociskasz brzeg
    > dookola, powoli, az klosz dojdzie na swoje miejsce. Operacja
    > zakonczona, lampa wyglada jak nowa! Pamietaj tylko aby nie dotykac
    > zwierciadla. Napylona warstwa aluminium dosc latwo sie wyciera.
    > Ewentualne pobrudzenia kleju na zewnatrz klosza latwo zmywa sie

    Ja bynm tylko wniósł jedną uwagę, przećwicz rozklejanie lampy na tej
    połamanej którą kupisz, to będzie Ci szło łatwiej z tą dobrą. I jak
    rozkleisz tą kupną to umyj dokładnie i wydłub ten czarny klej a
    następnie dołóż go do składanej lampy tej dobrej. Wtedy zapewnisz jej
    szczelność, bez dokładania kleju potrafi być nieszczelna po takiej
    operacji.

    --
    PawelK vel Pablo
    e-mail: pablo i klubvolvo org pl

  • 13. Data: 2011-10-23 22:38:40
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-23, Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl> wrote:

    > Zadzwonie jutro i popytam :)

    Daj znac co tam Ci powiedzieli, bom sam ciekaw.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 14. Data: 2011-10-24 00:12:01
    Od: Wojtek Sobociński <s...@N...vp.pl>

    James wrote:

> [...]
    > metode stosowalem przy instalacji soczewki bi-xenon w mojej CBR.
    > Jesli jestes z okolic Wawy, to moge Ci to nawet zrobic. Placisz za prad i

    Mogłeś i w moim wątku o światłach podzielić się wiedzą zamiast życzyć mi
    zabrania dowodu ;) Sprawdzę w piekarniku lampę od Fiata 125, jak się da
    rozkleić to wyślę same szkła do szlifowania.
    BTW - ja też jestem z okolic Warszawy :)

  • 15. Data: 2011-10-24 07:33:08
    Od: "huck" <2...@w...pl>

    Użytkownik "Wojtek Sobociński " <s...@N...vp.pl> napisał w
    wiadomości news:j81u60$fn9$1@inews.gazeta.pl...
    /.../
    > Może właśnie dlatego pękło, że zimno? W ocieplanym pomieszczeniu
    > regulowałeś? Mnie kiedyś na mrozie pękł na 3 części klucz imbusowy nr 8
    o ja pie...niezle u was musi byc zimno :P
    pozdroo
    huck
    pozyczona xv1100

  • 16. Data: 2011-10-24 07:38:58
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-10-24 09:33, huck pisze:

    > o ja pie...niezle u was musi byc zimno :P

    Chlopaki gadaja o kawasakach, to pewnie klucz tez byl z KicHI.

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 nie peka!

  • 17. Data: 2011-10-24 09:58:15
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-24, Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> wrote:

    > Chlopaki gadaja o kawasakach, to pewnie klucz tez byl z KicHI.

    Wojtek ma jamahi, pewnie ampulem 8 przykrecal srupki od zbiorniczka
    plynu hamulcowego.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 18. Data: 2011-10-24 10:04:50
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    AZ <a...@g...com> napisala rzekomo
    > Wojtek ma jamahi, pewnie ampulem 8 przykrecal srupki od zbiorniczka
    > plynu hamulcowego.

    Jakby mial Suzuke, to wtedy pekniecie byloby spowodowane korozja.

    --
    Jasio
    etz vfr

  • 19. Data: 2011-10-24 10:20:30
    Od: Wojtek Sobociński <s...@N...vp.pl>

    AZ wrote:

    > Wojtek ma jamahi, pewnie ampulem 8 przykrecal srupki od zbiorniczka
    > plynu hamulcowego.

    Hehehe... Było minus 2 a ja próbowałem odkręcić zacisk hamulca w ojca
    omedze...

  • 20. Data: 2011-10-24 11:11:17
    Od: "James" <n...@d...for.spam>

    "Wojtek Sobociński " wrote...

> [...]
    > rozkleić to wyślę same szkła do szlifowania.
    > BTW - ja też jestem z okolic Warszawy :)

    Sorki, nie wiedzialem, ze potrzebujesz pomocy z rozebraniem lampy.
    Naprawde nie mowilem tego z zadna zlosliwoscia. Chodzilo mi o to, ze jezeli
    jestes zadowolony z takich efektow, to potrzebna jest interwencja policji
    abys zrozumial swoj blad.
    Jesli potrzebujesz pomocy z lampa, to takze oferuje swoja pomoc. Mozemy sie
    kiedys spotkac i wyjasnie, opowiem, pokaze jak zrobilem swojego bi-xenona.
    Teraz pracuje nad bi-LED i takze moge sie podzielic wiedza. To nie tajemnica
    ;)

    James