  • 11. Data: 2013-07-26 16:25:37
    Temat: Re: kupno sprzeta - kolejny trup odhaczony ;)
    Od: Jimiasty <j...@g...com>

    W dniu piątek, 26 lipca 2013 16:13:07 UTC+2 użytkownik Cavallino napisał:
    > Nie robiďż˝ i nigdy nie robili Mondeo w wersji hatchback.

    Hmm, to czym ja przez dlugie lata jezdzilem zatem ?

  • 12. Data: 2013-07-26 16:27:51
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jimiasty" <j...@g...com> napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Hmm, to czym ja przez dlugie lata jezdzilem zatem ?

    Albo sedanem albo liftbackiem.

  • 13. Data: 2013-07-26 16:30:52
    Od: Jimiasty <j...@g...com>

    W dniu piątek, 26 lipca 2013 16:27:51 UTC+2 użytkownik Cavallino napisał:
    > Albo sedanem albo liftbackiem.

    Przeciez liftback i hatchback to praktycznie synonimy.

  • 14. Data: 2013-07-26 16:32:47
    Od: tá´Ź

    misiek wrote:

    > standardowy tekst handlarzyn :) ze nowe to w salonie ... a uzywane w
    > dobrym stanie za w miare umiarkowana cene - to tylko na allegro:) ale na
    > allegro.ru albo allegro.cz :) auto nie dla mnie, ale dla kumpla co szuka
    > zamiennika punto MK I - dobrze ze ma mnie bo by zginal smiercia
    > tragiczna w akcji ;)

    To niech nie kupuje auta w cenie roweru.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 15. Data: 2013-07-26 16:54:53
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jimiasty" <j...@g...com> napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Przeciez liftback i hatchback to praktycznie synonimy.

    Weź nawet tak nie żartuj.
    Mylić liftbacka i hatcha może tylko kompletny laik, na tej grupie takowych
    być nie powinno.

  • 16. Data: 2013-07-26 19:15:13
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-07-26 16:30, Jimiasty pisze:

    > Przeciez liftback i hatchback to praktycznie synonimy.

    Fakt, podział jest tak naprawdę umowny i bardziej marketingowy.
    Klasa wyższa i hatchback? Nie, to by źle wyglądało ;)

  • 17. Data: 2013-07-26 23:23:16
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2013-07-26 19:15, Artur Maśląg pisze:

    > Fakt, podział jest tak naprawdę umowny i bardziej marketingowy.
    > Klasa wyższa i hatchback? Nie, to by źle wyglądało ;)

    To jak zakwalifikować Vel Satisa? :>

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 18. Data: 2013-07-27 14:22:00
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 26 Jul 2013 23:23:16 +0200, "Marcin \"Kenickie\" Mydlak"
    <m...@o...pl> wrote:

    >To jak zakwalifikować Vel Satisa? :>

    Jako dziwoląg :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 19. Data: 2013-07-27 19:53:55
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-07-27 14:22, jerzu pisze:

    > Jako dziwoląg :)

    Nie, nie, on miał 'niebanalną stylistykę nadwozia' :)

  • 20. Data: 2013-08-01 08:55:27
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2013-07-26 00:03, misiek pisze:
    > przebojow z kupnem zlomu cd ;)
    > pacjent to mondelo Mk2 - rocznik `97 vg vin mial byc sedan a nie heczbek :)
    > :D i kolor zielony - a przyjechal na miejsce ogledzin brazowy :)

    I po tym jeszcze chciało ci się jechać na kanał, oglądać od spodu itp?

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm