  • 11. Data: 2017-11-08 11:20:12
    Temat: Re: ktoś może zamawia płytki z chin?
    Od: Krzysztof Gajdemski <s...@r...org.pl>

    Jest Wed, 8 Nov 2017 08:43:40 +0100, ww pisze:
    > Może nie było w nim nic wartego przeczytania.

    To też. Jednak osobnik pisze z bramki aioe.org, a ta jest blokowana na
    serwerze news.atman.pl, więc jeśli czytający korzystają z tego serwera -
    takich postów nie zobaczą.

    k.

  • 12. Data: 2017-11-08 12:45:39
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2017-11-08 o 11:20, Krzysztof Gajdemski pisze:

    > To też. Jednak osobnik pisze z bramki aioe.org, a ta jest blokowana na
    > serwerze news.atman.pl, więc jeśli czytający korzystają z tego serwera -
    > takich postów nie zobaczą.

    No i ja właśnie korzystam z atmana. Czyli wszystko się zgadza.

  • 13. Data: 2017-11-08 18:45:44
    Od: Mario <M...@...pl>

    W dniu 07.11.2017 o 19:40, ww pisze:

    > O listach poleconych się nie słyszało, co? Nie ma znaczenia z jakiego
    > miasta. Gdyby płytki
    > w ciągu tygodnia były w polsce, a koszt na osobę nie przekroczył 10-12
    > $, to dla mnie
    > już jest 95% sukcesu.
    >
    > I tam miało być 2$ a nie 20$.

    "bo z 20$ robi się 42$"
    Coś ci się kalkulacje nie zgadzają.

    > Jeśli przesyłka (czyli koszt z grubsza stały) to 1500% kosztu płytek
    > to moim zdaniem warto poszukać na forach.

    W allpcb 10 szt płytek 100x100 kosztuje 5$, a transport kosztuje 0$.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 14. Data: 2017-11-08 20:34:45
    Od: jacek <j...@w...pl>

    W dniu 2017-11-08 o 18:45, Mario pisze:

    > "bo z 20$ robi się 42$"
    > Coś ci się kalkulacje nie zgadzają.

    > W allpcb 10 szt płytek 100x100 kosztuje 5$, a transport kosztuje 0$.

    Przeczytaj kolego od początku jeszcze raz.
    Chodzi o kuriera i dostawę w max 7dni a nie 4-8 tygodni.

    --
    pzdr, j.r.

  • 15. Data: 2017-11-08 20:44:35
    Od: b...@g...com

    użytkownik Mario napisał:

    > W allpcb 10 szt płytek 100x100 kosztuje 5$, a transport kosztuje 0$.

    Gdzie tym razem jest haczyk?

  • 16. Data: 2017-11-08 20:55:39
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 08-Nov-17 20:44, b...@g...com wrote:
    > użytkownik Mario napisał:
    >

    > Gdzie tym razem jest haczyk?

    W cenie większych formatów?

    Piotrek

  • 17. Data: 2017-11-08 20:56:56
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 08-Nov-17 20:34, jacek wrote:
    > Przeczytaj kolego od początku jeszcze raz.
    > Chodzi o kuriera i dostawę w max 7dni a nie 4-8 tygodni.

    Dostawę TNT do Polski (3-5 dni) masz za darmo.

    Piotrek

  • 18. Data: 2017-11-08 21:13:12
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    W dniu 07.11.2017 o 20:54, ww pisze:

    > I pomyśleć, że dopiero co płaciłem przelewem kilkaset zł osobie
    > której w życiu na oczy nie widziałem. A tu tacy naciągacze, oszuści,
    > szubrawcy i gwałciciele.

    Spoko. Ja też tak robię, raz na jakiś czas.
    Tyle, że nie płacę osobnikowi, który podpisuje się "ww", tylko
    konkretnemu sprzedawcy i zawsze jestem ubezpieczony w ten czy inny sposób.

    > Mogę w tym momencie powiedzieć jedno - ty na pewno nie jesteś
    > osobą z którą chciałbym zrobić ten interes.

    Nie widzę problemu i nie będę z tego powodu rozpaczał.

    Ale nie zapomnij się pochwalić ilu chętnych znalazłeś.
    Bo jak widzę, jak zwykle w podobnych przypadkach, w tym wątku jest dużo
    pieprzenia, a mało konkretów.
    Wielu jednonogich teoretyków trójskoku, żadnej poważnej deklaracji.
    Teraz uznajesz to o czym piszę za obraźliwe, czy nieprzyjemne, ale
    szybko dojdziesz do identycznych wniosków.

    --
    Kaczin

  • 19. Data: 2017-11-08 22:00:56
    Od: ww <w...@o...pl>

    > "bo z 20$ robi się 42$"
    > Coś ci się kalkulacje nie zgadzają.

    Jeśli kogoś to interesuje to sobie sprawdzi u źródła. Trochę
    może pomieszałem. Nie zmienia to faktu, że przesyłka może
    stanowić miażdżącą większość kosztu.

    > W allpcb 10 szt płytek 100x100 kosztuje 5$, a transport kosztuje 0$.

    Niesamowite. Ale wprowadzili to 2 tygodnie temu i pewnie zniknie zanim
    przygotuje swoje projekty.

  • 20. Data: 2017-11-08 23:32:11
    Od: Mario <M...@...pl>

    W dniu 08.11.2017 o 20:34, jacek pisze:

    > Przeczytaj kolego od początku jeszcze raz.
    > Chodzi o kuriera i dostawę w max 7dni a nie 4-8 tygodni.

    Na jakiej podstawie wnosisz, że to nie będzie DHL (5 dni), a zwykła
    poczta i 4-8 tygodni. Wszedłeś w ogóle na ich stronkę i sprawdziłeś?

    --
    pozdrawiam
    MD