  • 11. Data: 2011-04-28 10:06:49
    Temat: Re: kto wymyśla te korki oleju?:)
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    Użytkownik "Seba" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:ucyu3jb4pp82$.bjt05zjxw650.dlg@40tude.net...

    > Na alfaholikach dostałeś podpowiedź :)
    >
    > PS. Gapię się w tą Twoją sygnaturkę i coś Lybry nie widzę - czyżbyś ją
    > już całkiem tym Automaxem spolerował? ;)

    cześć seba!

    więc tak: przy pomocy grupowicza
    zakupiliśmy korki oleju za grosze:)
    polecam
    www.autofanty.pl
    - a co...

    uwaga, bo widzę że na allegro niektorzy te korki wystawiają po dziesiąt zł;)
    a ich koszt to 5-10 zł.

    nie, niepolerowałem,
    jescze niczym. zrobiłem tym co miałem pod ręką - a w gliwicach znalazłem
    fajnego kolesia sprzedającego produkty maguiars, więc się znim zgadam
    pewnie.
    lybra zyje i ma się dobrze.

    alfa siostrzana.

    tak czy inaczej - kto te niektorepatenty tam wymyśla!:)

    --
    Pozdrawiam, Bartek
    Lybra 2.4 JTD

  • 12. Data: 2011-04-28 10:09:24
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    > Użytkownik "Bartek" <N...@p...fm> napisał w
    >
    > A stary wylac do kanalu? Nie ma tak dobrze :-)

    nie ma niema. jest lepiej;) są tacy co taki olej chętnie przyjmują. bo znowu
    im jescze za ten olej płacą;)

    > Hm, ja pamietam same kwadraty.

    ale typu imbus? czy klucz 4-kontny?:)

    > Kupiles chinski klucz, to pretensje do Norauto a nie do nas :-)

    oczywiscie ze tak::)
    dzisiaj mam zamiar im go oddać:P

    > Ale po co - zeby ci potem serwis nie mogl odkrecic ?

    jaki serwis?:)

    --
    Pozdrawiam, Bartek
    Lybra 2.4 JTD

  • 13. Data: 2011-04-28 10:33:52
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    Użytkownik "Albercik" <n...@g...pl> napisał w wiadomości

    > po ..uj kupować cokolwiek, bierzesz śrubę z gwintem większym niż bok tego
    > kwadrata, długości symbolicznej, młotek, obklepać na kwadrat i gotowe.
    > Kiedyś też klamką się męczyłem, się ładnie ten kwadratowy sworzeń w
    > spiralę zmienił..

    dokładnie.
    metodę ze śrubą też już wymyśliłem jak i z imbusem.
    tak że coś podziałam jak dostane auto.
    takie rozwiązanie + żabka powinno dać radę;)

    --
    Pozdrawiam, Bartek
    [SG] Lybra 2.4 JTD

  • 14. Data: 2011-04-28 10:35:04
    Temat: Re: kto wymysla te korki oleju?:)
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    Uzytkownik "WS" <L...@c...pl> napisal w wiadomosci
    f.googlegroups.com...

    > nawet w kosiarce do trawy taki mam ;)
    >
    > wystarczy poszukac w googlach nasadki o odpwiednim rozmiarze, np.
    >
    > http://www.google.pl/#sclient=psy&hl=pl&safe=off&sit
    e=&source=hp&q=nasadka+kwadrat+8mm&aq=f&aqi=&aql=&oq
    =&pbx=1&bav=on.2,or.&fp=db79bac07eab369f

    ale ja widze ze sa takie nasadki - tylko niemozna ich lokalnie kupic.:)

    --
    Pozdrawiam, Bartek
    [SG] Lybra 2.4 JTD

  • 15. Data: 2011-04-28 17:54:28
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 27 Apr 2011 23:48:21 +0200, w <ipa2v5$lhg$1@news.onet.pl>, venioo

    > ...ale jaki piękny włoski design :)

    Tego korka?
    Ja swój już spiłowałem na krawężnikach, więc nie wiem, może był piękny... :)

  • 16. Data: 2011-04-28 21:37:18
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    W dniu 11-04-27 14:07, MZ pisze:

    > Taka alfia uroda. Tak samo nie wiem kto w Alfie 145 projektował korek
    > wlewu oleju. Te auta (zwłaszcza z boxerem pod maską) baaaardzo lubią
    > olej, a dolewanie w tradycyjny sposób, przez korek, po paru dolewkach
    > niemal gwarantuje uszkodzenie oringu i wpadnięcie resztek gumy do
    > środka. Pomijając, że żeby wyciągnąć ten wciskany (bo przecież korek na
    > gwint jest passe) kawałek plastiku trzeba mieć siłę słonia. Za to bardzo
    > szybko się przekonałem po co poprzedni właściciel woził mały lejek
    > (hint: otwór na bagnet).

    podobny patent był w pugu 405 silnik 1.9 benzyna. Skończyło się tak że
    takie rurki chyba powrotu sie wyłamały. Koszmar. Pozdrawiam
    Marcin Jan