  • 11. Data: 2017-03-17 17:07:06
    Temat: Re: kto to jest robert zemła i adam wysocki?
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com>

    W dniu 2017-03-17 o 17:03, niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU pisze:
    > zgaduję, że nie masz pojęcia o czym piszesz, ja przeszedłem szkołę
    > napraw drukarek przeznaczonych do drukowania 10 stron na tydzień, które
    > były obciążone wydrukami po 1000 stron dziennie... miałem naprawiać je
    > sznurkiem i klejem do klejarki... zraziłem się do tego i do liderów...

    I dalej nie napisałeś, czy to laser, atrament czy igłówka.

  • 12. Data: 2017-03-17 17:07:47
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    sundayman pisze:

    > ja ! ja ! Mnie wybierz !

    Każdy by chciał. Ale nic z tego. To wina Tuska.

    --
    Jarek

  • 13. Data: 2017-03-17 17:07:55
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    a więc to ty! ale mnie nastraszyłeś!

  • 14. Data: 2017-03-17 17:10:50
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    > I dalej nie napisałeś, czy to laser, atrament czy igłówka.

    znasz oki 3221? (czy jakoś tak)
    miałem 100 takich drukarek i tylko jedną która poprawnie drukowała
    polskie znaki z programu kadrowego...

    próbowaliśmy podstawić za nią wszystkie 100 sztuk, żadna nie drukowała
    poprawnie...

    myśleliśmy, że to może przez eprom... zamieniliśmy, ustawiliśmy takie
    same konfigi podłączamy... nie drukuje...

    co Pan Kolega by na to powiedział?

  • 15. Data: 2017-03-20 17:25:53
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    no kur... chcę wiedzieć, co Grupa zrobiła by w takim przypadku? łatwo
    strzelić z dupy, że to debil... no ale co niby można zrobić? ja jestem
    ciekawy!