  • Data: 2010-05-10 10:44:52
    Temat: kto ma rację?
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witajcie
    jest sobie następująca sytuacja, jest droga po jednym pasie w danym
    kierunku. Zatrzymuje się na światłach blisko prawej krawędzi jezdni.
    Obok staje inne auto, ruszam jestem już w 3/4 skrzyżowania i nagle
    słyszę klakson. Za skrzyżowaniem facet wyskakuje z auta strzela
    paragrafami, że tak nie można że mu drogę zajechałem itp itd. Ja
    oczywiście się uśmiechnąłem i przekazałem serdeczne pozdrowienia
    bo przecież mogłem jechać na wprost i nikomu drogi nie zajechałem, a to
    że droga się zwężała za skrzyżowaniem to już inna kwestia. Cały czas
    trzymałem się prawej krawędzi jezdni.

    --
    krzysiek82