  • 41. Data: 2016-08-01 00:00:50
    Temat: Re: kto ma pierwszeństwo na rondzie
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kaczin j...@p...interia.pl ...

    > Znasz choćby jeden przykład takiego ronda w Polsce?
    > Idąc tym tokiem rozumowania to żaden problem żeby świnie latały - np.
    > samolotem, w luku bagażowym. Takie VIPy - Very Important Pig.

    Przykłady podali juz koledzy.
    Co do reszty to nei rozumiem, mamy zmieniac definicje bo jest mało
    przykładów?

  • 42. Data: 2016-08-01 00:01:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 31 Jul 2016 22:18:59 +0200, Shrek napisał(a):
> [...]
    Annleqa$246r8$2...@n...news.atman.pl/pl.misc.samoch
    ody/X8xeTcsYS_c/q_fAeqtsBgAJ
    > Ktoś ma pomysł, po kiego XXXXx robić rakie mało intuicyjne wyjatki?

    Po kiego ... bo _im_ tak pasuje.

    Ale trzeba przyznac, ze znak oznacza rondo "normalne", wiec chyba
    gdzies na swiecie to one stanowia wiekszosc.

    J.

  • 43. Data: 2016-08-01 00:21:48
    Od: mk4 <m...@d...null>

    On 2016-07-31 22:19, Cavallino wrote:

    > A co myślałeś, że masz obowiązek ustąpienia tylko tym, którzy jadą powoli?

    No ale mozesz nieco rozwinac?
    Bo mam takie rondo gdzie wlasnie wjezdzaja dosc szybko przelatujac na
    wprost na jednym z kierunkow. I teraz co? Z racji tego, ze on pedzi to
    ja jestem jakis gorszy? Wjezdzamy jednoczesnie na rondo - tyle ze ja
    powoli a on duzo szybciej. Rondo nie jest duze wiec skutek moze byc
    taki, ze on wali w moj lewy tylny rog.

    No i jak nalezy w tej sytuacji wnioskowac? I dlaczego akurat tak? Czy
    jesli bylby zapis monitoringu to wnioskowanie bedzie juz inne?

    --
    mk4

  • 44. Data: 2016-08-01 01:00:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik re r...@r...invalid ...

    > Uwazasz, ze Liwiusz napisał nieprawde o takim wyjątkowym w Polsce
    > przypadku jak czyste rondo bez innych znaków?
    > ---
    > Jakie to ma znaczenie ?

    Pisanie prawdy?
    Ogromne...

  • 45. Data: 2016-08-01 02:06:50
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2016-07-31 o 23:16, Uncle Pete pisze:

    > A ma znaki C-12 na wjazdach?

    Nie ma. Ma C-9.
    https://www.google.pl/maps/@52.2660781,20.9790481,3a
    ,75y,163.32h,77.97t/data=!3m6!1e1!3m4!1sMjoTnL7cZh-0
    xfPzXQehFg!2e0!7i13312!8i6656

  • 46. Data: 2016-08-01 07:41:22
    Od: "Jarko" <u...@a...ks>

    Użytkownik "mk4" <m...@d...null> napisał w wiadomości

> [...]
    > wali w moj lewy tylny rog.
    >
    > No i jak nalezy w tej sytuacji wnioskowac? I dlaczego akurat tak?

    Sprecyzuj. On wali w ciebie, bo ty wjechałeś na jego pas,
    czy on wali w ciebie, bo on wjechał na twój pas ?

  • 47. Data: 2016-08-01 08:18:38
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 01.08.2016 00:01, J.F. wrote:

    > Po kiego ... bo _im_ tak pasuje.
    >
    > Ale trzeba przyznac, ze znak oznacza rondo "normalne", wiec chyba
    > gdzies na swiecie to one stanowia wiekszosc.

    Chyba tam gdzie ruch lewostronny;)

    Shrek

  • 48. Data: 2016-08-01 08:19:23
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 31.07.2016 22:38, Sebastian Biały wrote:
    Annleqa$246r8$2...@n...news.atman.pl/pl.misc.samoch
    ody/X8xeTcsYS_c/q_fAeqtsBgAJ

    > Pozwala zrobić nieblokujący prawoskręt przez rondo co akurat tam jest
    > *istotne*.

    To się robi pasem obok ronda. Ile stłuczek dziennie tam jest?

    Shrek

  • 49. Data: 2016-08-01 09:17:31
    Od: KrzysztofOlszowka <k...@w...pl>

    Witam.
    Rondo w Katowicach, wyjazd od strony Castoramy w stronę drogi nr 79
    (kierunek na tunel)

    Pozdrawiam
    Krzysiek

  • 50. Data: 2016-08-01 09:37:37
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-07-31 23:41, RoMan Mandziejewicz wrote:
    > Prawoskręt można zrobić wydzielając dla niego osobny pas poza rondem.

    Czego w tym wypadku zrobic się nie dało.