  • 71. Data: 2009-05-07 14:09:12
    Temat: Re: koszt lakierowania nakeda?
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "BartekGSXF" <b...@g...com> napisał w wiadomości
    news:gtupvr$ii9$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Ale zamiast pisac takie dlugie zdania wystarczy powiedziec:
    > przepraszam.

    Przeprosiny przyjąłem. Piszemy: 'dwóch". Pozdrawiam.

    --
    Grzybol

  • 72. Data: 2009-05-07 14:10:22
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    > Ale nie bedziesz chcial sie o to zakladac??
    > Bo pozniej moglobyc Ci przykro.

    Znowu chcesz przepraszać? Daj już sobie spokój jak Twój kolega. Nie wyszło
    Wam:-)

    --
    Grzybol

  • 73. Data: 2009-05-07 14:15:02
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "maverik" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    > uświadomię Cię w jeszcze jednej rzeczy, Grzybku, zwykły matoł może kiedyś
    > spotkać gościa z 2oma fakultetami i mu zwyczajnie jebnąć bez powodu. W
    > takim barze czy innej trasie, świat jest mały, naprawdę.

    Teraz ja Cię uświadomię Mavericzku. Prowadząc w ten sposób dyskusję na
    publicznej grupie dyskusyjnej, gdzie podajesz adres swojego warsztatu itp,
    robisz sobie zajebistą antyreklamę. Myślę, że większość która poczytała
    sobie Twoją polemikę, fragmenty o wywalaniu klientów podobnych do mnie z
    Twojego warsztatu, nigdy nie zajrzy do Ciebie i nie zamówi malowania
    matocykla. A wtedy te 150 tysięcy ciężko będzie spłącić. I skąd na tą kawkę
    wziąć...

    --
    Grzybol

  • 74. Data: 2009-05-07 14:16:26
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "Grzybol" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    > O tym pisałem. Ale koledzy preclowcy oni tacy są, że oni muszą zapłącic.
    > Dużo. Bo mało, znaczy gówniana robota. Jak dużo, to OK. Było już tu nie
    > raz o kaskach za 2 tysiące i innych takich. Ma być drogo. Wtedy dobrze
    > jest.
    Siakos nie pamietam dyskusji, ze kask _musi_ kosztowac powyzej 1500 pln.
    Mozesz podac linke albo przypomniec ta dyskusje?
    BTW w czym jezdzisz?
    Poza tym to teraz juz naprawde pierdolisz glupoty.

    --
    Bartek
    i rozbity czajnik 6

  • 75. Data: 2009-05-07 14:17:44
    Od: Eskimos <e...@t...pl>

    On Thu, 7 May 2009 16:15:02 +0200, "Grzybol" <g...@w...pl> wrote:

    > I skąd na tą kawkę wziąć...

    Piszemy: "tę". Pozdrawiam.

    Darz bór,
    Eskimos
    FJ1200
    Daelim NS125 - faster, harder, scooter!!!
    Poznań

  • 76. Data: 2009-05-07 14:18:59
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl> napisał w wiadomości

    > Brawo dla tego pana...jest dokladnie tak jak napisales. BTW 20 lat temu
    > nie bylo kabin bezpylowych, wspomagajacej chemii, fillerow etc a
    > lakiernicy polewali woda sciany lakierni przed malowaniem i tez potrafili
    > polozyc lakier super.
    To po co teraz sie je stosuje? Nie prosciej jest polac sciany woda?

    Przypomina mi sie pewna reklama pewnego napoju :)

    --
    Bartek
    i rozbity czajnik 6

  • 77. Data: 2009-05-07 14:22:18
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Eskimos" <e...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Piszemy: "tę". Pozdrawiam.

    Proces odchodzenia od formy tę na rzecz formy tą trwa od dawna. Przyczyną
    jest osamotnienie formy tę, która jako jedyna wśród zaimków przymiotnych ma
    końcówkę -ę. Językoznawcy akceptują już tą biernikowe w języku mówionym.
    http://slowniki.pwn.pl/poradnia/

    --
    Grzybol

  • 78. Data: 2009-05-07 14:22:35
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    > Użytkownik "BartekGSXF" <b...@g...com> napisał w wiadomości
    >
    > Przeprosiny przyjąłem. Piszemy: 'dwóch". Pozdrawiam.
    No tu mnie masz inzynierze z dwoma fakami.

    "Ale koledzy preclowcy oni tacy są, że oni muszą zapłącic."
    ^^^^^^^^
    ALe to pewnie taka literowka, chyba ze chciales zabladzic.
    To teraz sie wybladz.

    Pa.

    --
    Bartek
    i rozbity czajnik 6

  • 79. Data: 2009-05-07 14:23:44
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    > To po co teraz sie je stosuje? Nie prosciej jest polac sciany woda?
    > Przypomina mi sie pewna reklama pewnego napoju :)

    Bartuś, co tak zmiękłeś? Nie przypierdolisz mu? No co Ty...

    --
    Grzybol

  • 80. Data: 2009-05-07 14:24:32
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    > Użytkownik "BartekGSXF" <b...@g...com> napisał w wiadomości
    >
    > Znowu chcesz przepraszać? Daj już sobie spokój jak Twój kolega. Nie wyszło
    > Wam:-)
    Ciebie?? Niieeee
    Rob z siebie posmiewisko. Fajnie jest.
    BTW
    Jak jestes taki szpenio, otworz lakiernie i zarabiaj, tylko pamietaj bierz
    piec dych za malowanie.
    Napisz pozniej jak bylo.

    --
    Bartek