  • 61. Data: 2009-05-07 13:49:44
    Temat: Re: koszt lakierowania nakeda?
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "KJ Siła Słów" <K...@n...com> napisał w wiadomości
    news:gtuos4$5rb$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > pomoc. Jak walnac raz szmata przez leb to im to od razu bardzo pomaga na
    > socjalizacje. A ja lubie pomagac ludziom.
    > KJ

    Pomagaj, pomagaj. Następny, niby dyskusję prowadzi, ale jak już brak
    argumentów/słów/inteligencji to by w ryj walił:-) Powiem Ci coś: w ryj walić
    to trza umić...

    --
    Grzybol

  • 62. Data: 2009-05-07 13:51:10
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl> napisał w wiadomości
    > pewno probowal. pozostaje miec nadzieje, ze ta "tfurcza" polemika skonczy
    > sie przyjeciem zakladu przez Grzybola. Ja za darmo moge zrobic
    > dokumentacje fotograficzna tego przedsiewziecia :D
    > (wiem, zdjecia to kazdy glupi potrafi robic)
    > pzdr

    Zakład może być. Taki sam sprzęt, takie same materiały, taki sam element do
    pomalowania. Tylko kto to oceni?

    --
    Grzybol

  • 63. Data: 2009-05-07 13:53:59
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "lesor" <p...@l...waw.pl> napisał w wiadomości
    > Mnie to nawet nie irytuje to, ze te pseudofachwowcy sobie licza 200, 250
    > czy 300zl za element ale to, ze za te kase robia w drugim gatunku, cos
    > jak Kuczu odkurzaczem za 5 dych ;-) proponowal.
    > "Wszystko pedzie pieknie, panie, lakierek dobierzemy, identyczny,
    > wyszlifowane na blysk i polerka jak z fabryki".
    > A przy odbiorze sie okazuje, ze "lakieru to sie panie dobrac nie da jak
    > fabrycznie" i "odcien sie na sloncu zmieni" a "te zakamarki to jak se pan
    > wyobraza dopolerowac"? "piencet zeta sie nalezy, tak jak sie
    > umawialismy, bo ja swoje zrobilem i to musi kosztowac."

    O tym pisałem. Ale koledzy preclowcy oni tacy są, że oni muszą zapłącic.
    Dużo. Bo mało, znaczy gówniana robota. Jak dużo, to OK. Było już tu nie raz
    o kaskach za 2 tysiące i innych takich. Ma być drogo. Wtedy dobrze jest.

    --
    Grzybol

  • 64. Data: 2009-05-07 13:54:20
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    "Jarecki [KenLee]"
    *** "Profesjonalnie", to w przypadku wielu uslug niebezpieczne slowo o
    obosiecznym charakterze. Bardzo wielu profesjonalistow z kafelkowanymi
    warsztatami, komorami bezpylowymi i certyfikatami ukonczonych szkolen na
    scianach wali taka lipa az przykro.

    ...cut...

    Brawo dla tego pana...jest dokladnie tak jak napisales. BTW 20 lat temu nie
    bylo kabin bezpylowych, wspomagajacej chemii, fillerow etc a lakiernicy
    polewali woda sciany lakierni przed malowaniem i tez potrafili polozyc
    lakier super.

    T.

  • 65. Data: 2009-05-07 13:55:14
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "gildor" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > no niezła puenta.

    Dla mnie to jest na razie jedyny oprócz wątkotwórcy i mnie
    (najskromniejszego na świecie) normalny głos ludu:-) Taką mamy
    rzeczywistość.

    --
    Grzybol

  • 66. Data: 2009-05-07 13:56:29
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > kwestie finansowania kafelkow, biur, handlowcow, itd nie wnikam- kazdy
    > ma swoje zdanie na temat niedoinwestowania, lub przeinwestowania
    > przedsiewziecia, natomiast liczy sie produkt koncowy w postaci lakieru
    > na elemencie w zestawieniu z cena koncowa i do jego okreslenia "DOBRZE"
    > jest tutaj znacznie lepszym slowem niz "PROFESJONALNIE". I niejeden
    > rzemieslnik, jak i amator moze udowodnic , ze sie da.
    > Problemem jest jedynie wyczajenie, kto z wykonawcow w miare przyklada
    > sie do roboty, a kto niespecjalnie. I bynajmniej wyznacznikiem nie jest

    Wiesz co? Myślę, że masz przejebane:-) Jeszcze napisz tylko, że studia
    skończyłeś...

    --
    Grzybol

  • 67. Data: 2009-05-07 14:01:59
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Grzybol pisze:

    > Pomagaj, pomagaj. Następny, niby dyskusję prowadzi, ale jak już brak
    > argumentów/słów/inteligencji to by w ryj walił:-) Powiem Ci coś: w ryj walić
    > to trza umić...

    Zrob se 3-ci fakultet na ktorym nauczysz sie odrozniac aluzje od ironii.

    W calym poscie zauwazyles tylko to jedno zdanie.
    Dla mnie wystarczy.

    Życzę miłego życia.
    (coprajt se znajdz, masz 2 faklu..fakel... no te tam swistki...)

    KJ

  • 68. Data: 2009-05-07 14:05:51
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "Grzybol" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Hehe. Bardzo śmieszne. Częśto życie weryfikuje takie postawy: często jest
    > tak, że to ten z 2 fakultetami jebie w ryj takiego zwykłego matoła...
    > Dałeś się podpuścić jak zwykłe dziecko. Świadczy to tylko o tym, że
    > rzeczywiście nie grzeszysz inteligencją. A co do jebnięcia bez powodu -
    > powodem dla Ciebie i podobnych Tobie zawsze jest to samo: zazdrość,
    > zawiść.
    Ja zrozumialem z tego jedno
    Ale zamiast pisac takie dlugie zdania wystarczy powiedziec:

    przepraszam.

    Do tego nie trzeba miec dwuch fakultetow.

    --
    Bartek
    i rozbity czajnik 6

  • 69. Data: 2009-05-07 14:06:42
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

> [...]
    >
    > Pomagaj, pomagaj. Następny, niby dyskusję prowadzi, ale jak już brak
    > argumentów/słów/inteligencji to by w ryj walił:-) Powiem Ci coś: w ryj
    Ale nie bedziesz chcial sie o to zakladac??
    Bo pozniej moglobyc Ci przykro.

    --
    Bartek
    i rozbity czajnik 6

  • 70. Data: 2009-05-07 14:08:21
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

> [...]
    > Dla mnie wystarczy.
    >
    > Życzę miłego życia.
    > (coprajt se znajdz, masz 2 faklu..fakel... no te tam swistki...)
    Mam prosbe...
    Przestan juz, bo jak dalej sie tak bede rechotal to mi jenternet w pracy
    odlacza.

    --
    Bartek
    i rozbity czajnik 6