  • 111. Data: 2009-05-07 15:47:35
    Temat: Re: koszt lakierowania nakeda?
    Od: RadoslawF <r...@g...pl>

    Dnia 2009-05-07 16:33, Użytkownik BartekGSXF napisał:

    > Ale zebys sie utwierdzil w przekonaniu
    >
    > _spierdalaj_

    Tak, to jest niewątpliwie argument nie do odparcia.
    W piaskownicy.
    :-)

    Pozdrawiam

  • 112. Data: 2009-05-07 15:59:50
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Grzybol" <g...@w...pl> napisał w wiadomości news:gtv052

    > To panienka z Twojej agencji? Po kawie materac mam rozumieć? Ładna ta
    > Sylwia chociaż?

    dział IT, namierzycie mi kolegę? ;-)

  • 113. Data: 2009-05-07 16:21:55
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia Thu, 07 May 2009 17:47:29 +0200, Grzybol napisał(a):

    > cisza:-) Po chuj sie jeszcze udzielasz? :-)

    weź się może przejedź jak masz czym. może być hulajnoga

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    BMW R1100GS '94 (DC)

  • 114. Data: 2009-05-07 16:22:08
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "maverik" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    > dział IT, namierzycie mi kolegę? ;-)

    To mnie się pytasz? Chcesz to przyjedź podam Ci adres na priv. Tylko weź
    sobie kogoś, żeby Cie potem odwiózł..

    --
    Grzybol

  • 115. Data: 2009-05-07 16:23:50
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    > weź się może przejedź jak masz czym. może być hulajnoga

    Że niby taki biedak jestem? :-) Mam czym, nie martw się.

    --
    Grzybol

  • 116. Data: 2009-05-07 16:27:33
    Od: "Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl>

    Użytkownik "maverik" napisał

    > ja pisałem o wykonaniu w warsztacie, nie u niezarejestrowanego garażowego
    > gościa, trzeba sobie zdać sprawę z jednej rzeczy, żyjemy w ciemnogrodzie
    > gdzie właśnie tacy fachowcy funkcjonują,

    *** Jezeli sa to, jak sugerujesz wylacznie partacze i przestepcy podatkowi,
    to nie masz sie o co martwic, prawda? Bo wyznacznikiem firmy jak piszesz
    dalej jest produkt i poziom obslugi, przeciez ani jednego ani drugiego nie
    sa w stanie zapewnic? W takim razie troche dziwi mnie Twoje emocjonalne
    zaangazowanie w ten watek. No chyba ze niekiedy sa w stanie...

    jako że mam doświadczenie w temacie
    > serwisu w Niemczech powiem Ci że tam nawet psiknięcie sprayem na powietrzu
    > może się skończyć mandatem kilkaset ojro, źle czy dobrze?dobrze bo właśnie
    > profesjonalne warsztaty tak jak i inni mają pracę, gospodarka się kręci,
    > każdy płaci zusy podatki nikt nie płacze że nie zarabia, ale dopóki ludzie
    > będą tak właśnie myśleć i kręcić to się nie zmieni,

    *** Dobrze? To czemu Niemcy przyjezdzaja naprawiac auta w garazowych
    polskich warsztatach? Czemu strzyga sie w przygranicznych budkach
    fryzjerskich? Czemu kupuja u sprzedawcow na flomarktach? Czemu do
    czternastej w szczecinskich marketach rozmawia sie niemal wylacznie po
    niemiecku? Czemu wreszczie, dlaczego lakieruja auta w Polsce? BO JEST TANIEJ
    I NIE GORZEJ, i Niemcy jesli tylko mieszkaja w miare blisko, to pieprza swoj
    Ordnung i troskliwego ustawodawce i zostawiaja ojro u tych tandeciarzy z
    ciemnogrodu. I jak tu pogodzic, ze takie madre ustawy napisali, a tak glupio
    i niepatriotycznie postepuja? O zatrudnianiu Polakow (i to nawet o zgrozo,
    na czarno!!!) nie wspomne.
    Obawiam sie, ze mylisz niemieckie prawo panstwa policyjnego i
    autozamordystyczne nawyki obywateli z dobrze pojetymi zasadami wolnego rynku

    > p.s. wyznacznikiem każdej firmy są 2 rzeczy, produkt jaki oferuje oraz jak
    > się zajmuje klientem

    *** A poziom cen i ich stosunek do oferowanych uslug? Zajmuje sie na codzien
    purchasingiem w Europie wschodniej dla zachodnich firm i wierz mi- jezeli
    jakosc zgadza sie z oczekiwaniami (co nie zawsze oznacza ze cos musi byc
    wypedalone na blysk), to kupujacy maja w dupie, czy firma jest w
    popegeerowskich kurnikach, czy w kafelkowanym salonie w centrum metropolii.
    Nie obchodza ich tez dyplomy, szkolenia, certyfikaty, ani nawet park
    maszynowy. Ma sie zgadzac z prototypem i oferta cenowo/terminowa i tyle. A
    obecnie w dobie kryzysu gospodarczego, dla nizszej ceny nie ma zadnej
    swietosci.
    Pozdr
    Jarecki [KenLee] + Mecha-Orange EXC 400

  • 117. Data: 2009-05-07 16:32:43
    Od: Arni <a...@N...spam>

    Kamil Nowak 'Amil' pisze:

    > Albo fotobobra

    ona moze nie miec bobra

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 118. Data: 2009-05-07 16:35:34
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nawet park maszynowy. Ma sie zgadzac z prototypem i oferta
    > cenowo/terminowa i tyle. A obecnie w dobie kryzysu gospodarczego, dla

    Nie boisz się? Zaraz zapyta Cię o adres. Potem przyjedzie i będzie bił.
    Boże!!! Tak bardzo będzie bolało!!! Maveriku, nie zabijaj nas!!!! Plis!

    --
    Grzybol

  • 119. Data: 2009-05-07 16:37:27
    Od: Arni <a...@N...spam>

    Grzybol pisze:
    > Użytkownik "Jacot" <j...@m...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Też? Ja coś do Ciebie pisałem? Kto Ty jesteś chłopczyku?

    ojapierdole... gdybys nie wiedział to on jest naprawde stary grzyb.
    Twoje "chłopczyku" brzmi conajmniej komicznie :) Pomijajac ze nie znając
    grupy podkładasz sie w niemal kazdym zdaniu a my mamy polewke...darmową.

  • 120. Data: 2009-05-07 16:53:15
    Od: Arni <a...@N...spam>

    Grzybol pisze:

    > P.S. Szczekają tu niektórzy, bo zaczepiłem zawód jednego z Waszych.
    > Maverica - precla. Koledzy bardzo się wzburzyli i wszyscy chcą dojebać mi bo
    > jak ja smiałem:-) Kiedys o tym już pisałem - grupa kolesi:-) Potwierdzeniem
    > jest ten wątek.

    nawet go nie znam. A Ty po prostu pieprzysz jak potłuczony to nie sposób
    zignorowac takie brednie. Nie wpadles na to ?