  • 11. Data: 2011-05-24 22:08:17
    Temat: Re: konwersja TTL na LVTTL
    Od: Tom <t...@n...spam.invalid>

    On 25/05/2011 7:43 AM, Marek S wrote:
    > OK postaram sie jaśniej . Zrobiłem układ jak z tego schematu . Polutowałem i
    > kość nie pracuje tzn. . nie ma stanów na wejściu i wyjściu , zmieniłem kość
    > i to samo . Zasilanie jest masa i 5 V kości a modułu BT 3,3 V . Nie wiem
    > dlaczego to nie pracuje . nawet bez modułu po zwarciu wyjsia i wejścia
    > powinno być echo w terminalu , oczywiście nie ma .
    > Marek S

    A sygnaly z terminala to RS232 komputera? Jak tak to podaja od -12 V do
    +12 V, przewaznie troche mniej ale na pewno wiecej niz 0 - +5 V. Popatrz
    na rodzine ukladow MAX232 bo chyba tego potrzebujesz.

    Tomek

  • 12. Data: 2011-05-25 06:14:40
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    Użytkownik "Marek S" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wiem dlaczego to nie pracuje . nawet bez modułu po zwarciu wyjsia i
    > wejścia powinno być echo w terminalu , oczywiście nie ma .

    Postaram się być równie precyzyjny.
    Źle szukasz echa, ono powinno być w tym module 3V3.
    P.G.

  • 13. Data: 2011-05-25 10:51:21
    Od: "Marek S" <s...@o...pl>

    zwieram Rx Tx po 74HC14 logicznie powinien terminal odpowiedzieć , Łącze sie
    z terminalem oczywiście poprzez FTL232(tu jest OK) . Poziomy na po stronie
    FTL są 0-5 V
    po 74HC powinny być 3,3V , po zwarciu terminal powinien odpowiedzieć a kość
    pada . Więc to jest pytanie dlaczego pada i co może być przyczyna . Nawet
    dając 1 lub 0 kość pada .
    Marek S

    Użytkownik "Piotr Gałka" <p...@C...pl> napisał w
    wiadomości news:4ddc9e48$1@news.home.net.pl...

  • 14. Data: 2011-05-25 11:16:41
    Od: "j.r." <j...@g...pl>

    W swojej wiadomości Marek S napisał:
> [...]
    > a kość pada . Więc to jest pytanie dlaczego pada i co może być
    > przyczyna . Nawet dając 1 lub 0 kość pada .
    Witam,
    czy Ty używasz FT232RL?
    Jeśli tak wystarczy podpiąć VCCIO pod 3V3OUT i już masz poziomy 3,3V.
    --
    pzdr, j.r.