    From: vissim <v...@p...onet.pl>
    Subject: kontroler usb i transfer na portach
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Date: Sat, 17 Sep 2011 23:37:15 +0200

    Witam,

    CZy moglby mi ktos wytlumaczyc jak to jest z USB.
    Mam kontroler na plycie i wyprowadzone porty.
    Do niego podlaczam hub USB i dwa szybkie dyski.
    Transfer pomiedzy nimi to 15 MB, czyli max przepustowosci usb dzielone
    przez dwa. Wszystko sie zgadza.

    Teraz pytanie.
    Jezeli podlacze dwa dyski do osobnych portow USB "na plycie" to uzyskam
    pelna predkosc USB czy znow dwa razy po 15 MB (kopiowanie z jednego dysku
    do drugiego)

    Czy to, ze mam 8,15,100 portow USB na plycie glownej oznacza ze wszystkie
    wspoldziela te 480 Mbit/s czy jakos inaczej rozklada sie podzial ?

    Przykladowa moja plyta to
    Gigabyte GA31M-ES2c
    NB - Intel G31 Express
    SB - ICH7