-
X-Received: by 10.140.95.35 with SMTP id h32mr164843qge.3.1445422515837; Wed, 21 Oct
2015 03:15:15 -0700 (PDT)
X-Received: by 10.140.95.35 with SMTP id h32mr164843qge.3.1445422515837; Wed, 21 Oct
2015 03:15:15 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin3!goblin.stu.neva.ru!news.ripco.com!news.glorb.com!kq10no2063820
4igb.0!news-out.google.com!n2ni36695igy.0!nntp.google.com!kq10no24551250igb.0!p
ostnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Wed, 21 Oct 2015 03:15:15 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <n07flo$vf4$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=164.127.57.18;
posting-account=WKCfJQoAAABGeHkoWcAFup86Q28I2YKQ
NNTP-Posting-Host: 164.127.57.18
References: <n07flo$vf4$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <1...@g...com>
Subject: konserwacja podwozia: lakier czy baranek?
From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>
Injection-Date: Wed, 21 Oct 2015 10:15:15 +0000
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2570708
[ ukryj nagłówki ]Malowanie na czarno podwozi to zabieg w zasadzie dekoracyjny. Podwozia zbudowane są z
wielu elementów e sobą połączonych. Zabezpieczenie dużych zewnętrznych powierzchni
miękkimi grubymi warstwami jest ważne. Ale o wiele ważniejsze jest zabezpieczenie to
czego nie widać. Czyli połączenia pomiędzy elementami i wzmocnieniami. Profile
zamknięte to się nazywa. I to te profile trzeba przede wszystkim zabezpieczyć od
środka. Zabieg jest prosty o ile posiada się stosowne wyposażenie. Na przeciętny
cztero drzwiowy samochód potrzeba ok 2 litry preparaty do zabezpieczania profili.
Jesli w samochodzie są lub można do niego dokupić plastikowe nadkola to polecam
przestrzenie za nad kołami zabezpieczać preparatem do profili zamkniętych a nie
farbami do podwozi. Woskowe preparaty do profili są dobrymi penetrantami, zwłaszcza
jak są gorące. Poza tym w upalne dni wosk robi się płynny i nawet jak jakiś element
nie został dostatecznie dobrze zabezpieczony to jest spora szansa ze w czasie letnich
upałów wosk dojdzie do nie zabezpieczonych miejsc.
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Re: Prywatny parking? Pierwsze 10 minut bezplatnie
- A co mnie to koooorwa obchodzi?
- Re: Prywatny parking? Pierwsze 10 minut bezplatnie
- SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- Baterie litowe, takie bezpieczne :(
- ładny dzień na cabrio
- chcę od życia czegoś więcej
- zajebał w mur
- Skandal, Emil Rau parkuje pod hipermarketem bez biletu
- o mały włos
- Szuru na uniwersytecie jagielońskim
- skup katalizatorów
- Polska to nadal złodziejski kraj?
- Motodziennik #281 Tesla z VANEM? A Volkswagen inwestuje w silniki spalinowe.
- Jest tu jeszcze CWANIAK?
Najnowsze wątki
- 2024-06-27 Re: Prywatny parking? Pierwsze 10 minut bezplatnie
- 2024-06-27 A co mnie to koooorwa obchodzi?
- 2024-06-28 nawigacja satelitarna
- 2024-06-28 SmartLife/Tuya i osuszanie -- mordowanie z zimną krwią...
- 2024-06-27 położyłem kafelki
- 2024-06-28 Łódź => International Freight Forwarder <=
- 2024-06-28 Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-06-28 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-06-28 Sopot => Team Leader E-Commerce for Foreign Markets <=
- 2024-06-28 Warszawa => Senior React Native Developer <=
- 2024-06-28 Warszawa => Frontend Developer (React) <=
- 2024-06-28 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-06-28 Warszawa => Frontend Developer (React) <=
- 2024-06-28 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-06-28 Warszawa => Frontend Developer (React) <=