    From: Mirosław Zalewski <miniopl@CUT_THIS.gmail.com>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Re: konkurs: czemu to nie działa
    Date: Tue, 30 Aug 2011 21:20:46 +0200

    wtorek, 30 sierpnia 2011 20:01 wielka mądrość na czytelników pl.comp.www
    spłynęła, gdy tako rzekł(a) identifikator: 20110701:

    > no prawdziwych fachowców mamy w "obsłudze systemu"... konkurs (co może być
    > do wygrana?):
    > czemu to kur... nie działa: https://support.itigo.pl/sl/

    U mnie pojawia się wielki komunikat ,,Aby zobaczyć zawartość, należy
    zainstalować Microsoft(R) Silverlight(R)". Niestety Microsoft nie udostępnia
    tego programu na mój system operacyjny, więc nie sprawdzę, jak wygląda ta
    strona.

    Swoją drogą, to już lepiej by we Flashu zrobili, skoro nie potrafią w HTML-u
    -- Flash przynajmniej jest na większość platform i ma go zainstalowanego
    większość użytkowników.
    --
    Niżej podpisany, zamieszkały w http://minio.xt.pl ,
    Mirosław Zalewski