    From: a...@h...pl
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: koniec historii, było: Re: problem z elektryką: Bandit rozladowuje aku
    Date: Mon, 20 Apr 2009 21:50:31 +0200

    "James" <n...@d...for.spam> writes:

    > Trudno jest okreslic napiecie z alternatora. Moze byc naprawde rozne, ale na
    > pewno bedzie to duze kilkadziesiat wolt, a ponad 100 tez nie jest niczym
    > dziwnym. Dodatkowo bedzie na pewno zalezne od obrotow silnika. Dlatego nie
    > podalem wartosci jakiej nalezy sie spodziewac. Wazniejsze jest, zeby te
    > wartosci byly rowne na wszystkich trzech parach przewodow. Mozna, jak
    > wpomnial Klosz, mierzyc opor, ale to jest trudniejsze. Wartosci sa bardzo
    > niskie i same przewody do miernika moga dac przeklamanie o 100%. Sprobowac
> [...]

    mechanior zrobił pomiary JESZCZE RAZ, przepytalem ich co wyszło wg
    tego co tu wszyscy pisali, okazało się ze jednak napiecie ladowania za
    niskie bo podobno zlaczka odprowadzająca masę z regulatora (?)
    zasniedziala, zrobili obejscie, napiecie ladowania jest, aku trzyma
    13V, mozna jezdzic

    dziękuję wszystkim i NIE JEŻDZIJCIE do Suzuki Jaskłowski!

    w rozmowie dowiedzialem sie ze do starych maszyn nie maja serwisowek, zalamka

    --
    =alx | crypto 0x46399138 | GSF 400 Bandit | nie mam czasu na hedonizm