  • 1. Data: 2014-09-16 19:33:40
    Temat: koniec Minut na Bank w mbankmobile
    Od: Skylla <s...@n...op.pl>

    http://www.mbankmobile.pl/promocje/promocja2.html

    Kto teraz ma najlepszą ofertę dla mało dzwoniących?
    Virgin też zdaje się nie daje już 50% do doładowania...

  • 2. Data: 2014-09-16 19:52:44
    Temat: Re: koniec Minut na Bank w mbankmobile
    Od: Skylla <s...@n...op.pl>

    > Virgin też zdaje się nie daje już 50% do doładowania...
    Właśnie widzę, że Virgin oferuje już tylko pseudo-abonament. Taryfa dla
    mniej dzwoniących już nie jest w sprzedaży. Mają ją tylko dotychczasowi
    użytkownicy. No to ja nie wiem jak oni chcą zwiększyć bazę klientów...

  • 3. Data: 2014-09-16 19:56:10
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Tue, 16 Sep 2014 19:33:40 +0200, Skylla <s...@n...op.pl>
    wrote:

    >http://www.mbankmobile.pl/promocje/promocja2.html
    >
    >Kto teraz ma najlepszą ofertę dla mało dzwoniących?
    >Virgin też zdaje się nie daje już 50% do doładowania...

    No już tej taryfy nie ma, choć dalej jest rwk ale stawka za minutę
    wzrosła do 29gr. To już lepiej wybrać coś z tego:
    nju na kartę 19gr/minuta konto ważne zawsze
    white mobile ze stawką 17gr/min
    klucz mobile 19g/min i roczna ważność konta

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2014-09-16 20:41:09
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "dizel" v...@4...com

    > nju na kartę 19gr/minuta konto ważne zawsze
    > white mobile ze stawką 17gr/min
    > klucz mobile 19g/min i roczna ważność konta

    Virgin daje lejek szeroki na 32 kb/s.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2014-09-16 21:33:43
    Od: aL <b...@w...pl>

    W dniu 2014-09-16 19:33, Skylla pisze:
    > http://www.mbankmobile.pl/promocje/promocja2.html
    >
    > Kto teraz ma najlepszą ofertę dla mało dzwoniących?
    > Virgin też zdaje się nie daje już 50% do doładowania...

    Może Lycamobile? 10 zł za 130 minut na 30 dni. Przy doładowaniu
    online 10% bonusu.
    aL

    --
    There's no normal life, Wyatt. There's just life.

  • 6. Data: 2014-09-17 14:57:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Skylla" napisał w wiadomości
> [...]
    >dla mniej dzwoniących już nie jest w sprzedaży. Mają ją tylko
    >dotychczasowi użytkownicy. No to ja nie wiem jak oni chcą zwiększyć

    Oni chca zwiekszyc, ale nie o tych co im 5 zl na rok doladuja :-)

    J.

  • 7. Data: 2014-09-18 20:04:32
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Skylla" <s...@n...op.pl>

    > Właśnie widzę, że Virgin oferuje już tylko pseudo-abonament. Taryfa dla
    > mniej dzwoniących już nie jest w sprzedaży. Mają ją tylko dotychczasowi
    > użytkownicy. No to ja nie wiem jak oni chcą zwiększyć bazę klientów...

    Ale jaka "taryfa" ? Przecież doładowania ciągle dają 365 dni wychodzących.

  • 8. Data: 2014-09-25 10:16:38
    Od: DJ Abelson? <h...@s...org>

    W dniu 2014-09-16 o 19:52, Skylla pisze:
    No to ja nie wiem jak oni chcą zwiększyć bazę klientów...

    #imwystarcza ;)

  • 9. Data: 2014-09-25 10:21:24
    Od: DJ Abelson? <h...@s...org>

    W dniu 2014-09-16 o 21:33, aL pisze:

    > Może Lycamobile? 10 zł za 130 minut na 30 dni. Przy doładowaniu
    > online 10% bonusu.
    > aL

    Używam LM, całkiem przyzwoicie wychodzi chociaż taktowanie 60 sekundowe
    w pakiecie i jak dodzwonisz się do poczty głosowej to pyk jedna minuta.
    Takie małe oszustewko, ale przynajmniej rozmowy wewnątrz sieci
    praktycznie darmowe, wystarczy mieć na koncie 1 grosz.