  • 21. Data: 2009-12-05 13:20:17
    Temat: Re: komputer dla gracza
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@o...eu>

    no i jaki zasilacz do core quad + gf?

  • 22. Data: 2009-12-05 13:36:40
    Od: Wiesław <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 05-12-2009 o 13:58 identifikator: 20040501 napisał na pl.comp.pecet:

    > wpadł do mnie klient, zażyczył sobie GF GTX 295 ;o) nie tu mierzyłem...
    > w związku z tym co polecacie?

    Nie rób sobie jaj. Do komputera za 2500k chcesz włożyć kartę wartą 1600!?

    --
    Wiesław
    Opera Mail

  • 23. Data: 2009-12-05 13:56:18
    Od: Wiesław <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 05-12-2009 o 14:20 identifikator: 20040501 napisał na pl.comp.pecet:

    > no i jaki zasilacz do core quad + gf?

    Zresztą GTX295 to według mnie kiepski pomysł. Znów Radeon HD 5870
    przy niższej cenie, wyższej wydajności, mniejszym poborze prądu
    (o 100 Wat!) oferuje DX11 i HDMI.

    Ceny:
    http://www.iurl.pl/?FPV9Q
    http://www.iurl.pl/?V8Y7T

    Przykładowe porównanie:
    http://g1.pcworld.pl/news/1/9/196259

    --
    Wiesław
    Opera Mail

  • 24. Data: 2009-12-05 14:26:04
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@o...eu>

    Nie rób sobie jaj. Do komputera za 2500k chcesz włożyć kartę wartą 1600!?

    a czemu nie? nie robię sobie jaj, gość chciał i7 a ja chcę włożyć quada o
    tej samej fsb - czy to zły pomysł?

  • 25. Data: 2009-12-05 14:32:49
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@o...eu>

    Zresztą GTX295 to według mnie kiepski pomysł. Znów

    ale koleś się uparł... a co to nie ma jej na allegro? to jakaś super nowość?

  • 26. Data: 2009-12-05 15:29:53
    Od: Wiesław <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 05-12-2009 o 15:32 identifikator: 20040501 napisał na pl.comp.pecet:

    > ale koleś się uparł... a co to nie ma jej na allegro? to jakaś super
    > nowość?

    Ano nie ma. Według źródeł zbliżonych do NVidii :) bdziesz musiał
    poczekać na nią do pierwszego kwartału przyszłego roku.

    --
    Wiesław
    Opera Mail

  • 27. Data: 2009-12-05 15:48:26
    Od: Wiesław <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 05-12-2009 o 15:26 identifikator: 20040501 napisał na pl.comp.pecet:

    > a czemu nie? nie robię sobie jaj, gość chciał i7 a ja chcę włożyć quada
    > o tej samej fsb - czy to zły pomysł?

    Bo, ponieważ na zestawie: grafika+procesor+płyta komputer za 2500k
    się nie uruchomi :).

    --
    Wiesław
    Opera Mail

  • 28. Data: 2009-12-05 15:53:49
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@o...eu>

    Ano nie ma. Według źródeł zbliżonych do NVidii :) bdziesz musiał
    poczekać na nią do pierwszego kwartału przyszłego roku.

    no nie teraz to zgłupiałem, w cenniku sklepu który mam pod ręką widnieje,
    cena 1750...

  • 29. Data: 2009-12-05 15:54:18
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@o...eu>

    Bo, ponieważ na zestawie: grafika+procesor+płyta komputer za 2500k
    się nie uruchomi :).

    nie no coś mnie chyba oszukujesz? ;)

  • 30. Data: 2009-12-05 16:05:03
    Od: Wiesław <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 05-12-2009 o 16:53 identifikator: 20040501 napisał na pl.comp.pecet:

    > no nie teraz to zgłupiałem, w cenniku sklepu który mam pod ręką
    > widnieje, cena 1750...

    No to jeszcze spójrz na dostępność.

    --
    Wiesław